يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 99111

نخستین بازی خانگی فردوس قم برابر نماینده کلاردشت

قم نيوز : تیم فوتسال فردوس قم امروز در هفته سوم از دور رفت مسابقات فصل 1400 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم زندی‌بتن کلاردشت می‌رود.
نخستین بازی خانگی فردوس قم برابر نماینده کلاردشت
نخستین بازی خانگی فردوس قم برابر نماینده کلاردشت
به گزارش قم نیوز طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال ایران دیدارهای هفته سوم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور بین 14 تیم با انجام هفت مسابقه حساس امروز برگزار می‌شود و در یکی از دیدارهای مهم تیم فوتسال فردوس قم در خانه خود از تیم زندی‌بتن کلاردشت پذیرایی می‌کند.

تیم زندی‌بتن کلاردشت میهمان تیم فردوس قم تازه به رقابت‌های لیگ برتر قدم گذاشته ولی با توجه به کادر فنی و بازیکنان جدیدی که جذب کرده و در هفته دوم نیز توانسته تیم انتهای جدولی شهروند ساری را با یک نتیجه سنگین از پیش‌رو بردارد، چندان حریف دست و پا بسته و ناشناخته‌ای نیست.

بازی دو تیم طبق برنامه سازمان لیگ از ساعت 18 عصر امروز یکشنبه 24 مرداد ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و با اعلام کمیته داوران، علی حفیظی، عبدالرحیم محمدی، امیر باقری و جواد دهقان اعضای تیم قضاوت کننده این دیدار هستند و ناظر بازی علیرضا رجبی خواهد بود.

تیم فوتسال فردوس قم در هفته نخست رقابت‌ها به دلیل حاضر نشدن تیم شهروند ساری با نتیجه سه بر صفر برنده شد و در هفته دوم که میهمان تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی فولاد زرند ایرانیان کرمان بود در خانه حریف با نتیجه نزدیک 3 بر 2 صاحب برتری شد تا با 6 امتیاز فعلا صدرنشین جدول رده‌بندی باشد.

در حال حاضر تیم‌های فوتسال فردوس قم و سن‌ایچ ساوه در جدول 6 امتیاز دارند و رده‌های اول و دوم در اختیار این دو تیم است، نماینده فوتسال قم در صورت کسب برتری در بازی خانگی هفته سوم لیگ برتر مقابل تیم زندی‌بتن کلاردشت موقعیت خود را در صدر جدول رقابت‌ها مستحکم‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdca66no.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما