يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 99114

اعزام سه نماینده قم به کشتی قهرمانی جهان

قم نيوز : کشتی‌گیر جوان و آینده‌دار استان قم و 2 نماینده دیگر از قم همراه با تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان به مسابقات جهانی 2021 اعزام می‌شوند.
اعزام سه نماینده قم به کشتی قهرمانی جهان
اعزام سه نماینده قم به کشتی قهرمانی جهان
به گزارش قم نیوز برای حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان مشخص شد و این تیم با کشتی‌گیران اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روز سه‌شنبه هفته جاری اعزام می‌شود.

در حالی که کشور روسیه مقصد ملی‌پوشان جوان کشتی فرنگی ایران است و پیکارهای جهانی با حضور کشتی‌گیران سراسر دنیا از 29 تا 31 مرداد ماه برگزار می‌شود، این دوره از مسابقات جهانی برای قمی‌های علاقمند به ورزش به ویژه رشته مدال‌آور کشتی اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد زیرا از قم علاوه بر یک کشتی‌گیر، دو نماینده دیگر نیز در تیم ملی جوانان حضور دارند.

سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران را روح‌الله میکائیلی مربی شناخته شده و شاخص کشتی قم که در یک دهه اخیر همواره جزو مربیان برتر کشورمان بوده بر عهده دارد، ضمن اینکه علی عبدی یکی از خیّرین ورزش قم که به شکل ویژه از کشتی حمایت می‌کند مسوولیت سرپرستی تیم ملی را عهده‌دار است.

اعزام تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی روسیه در حالی انجام می‌شود که از بین سه کشتی‌گیر قمی حاضر در اردوهای اخیر این تیم، تنها امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم برای این اعزام انتخاب شده است، ضمن اینکه در وزن ۵۵ کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی و در وزن ۶۰ کیلوگرم سعید اسماعیلی به روی تشک می‌روند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی، ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی، ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی، ۷۷ کیلوگرم محمدحسین آذرم‌دخت، ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی، ۸۷ کیلوگرم علی عابدی‌درزی، ۹۷ کیلوگرم مرتضی القوسی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیرمحمد بیات دیگر نماینده‌های کشورمان در این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdof0n.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما