يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : 99128
استاندار قم مطرح کرد؛

بیمارستان های قم در وضعیت بحرانی

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان های قم گفت: متاسفانه وضعیت بیمارستان‌های قم بحرانی است.
بیمارستان های قم در وضعیت بحرانی
بیمارستان های قم در وضعیت بحرانی
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر یک شنبه در حاشیه ستاد استانی کرونای قم با اشاره به اینکه جلسه امروز به صورت فوق‌العاده برگزار شده است، گفت: به دنبال اجرای دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی کرونا و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، از امروز ورود پلاک‌های غیر بومی به استان قم و همچنین خروج پلاک‌های بومی از استان قم ممنوع است و این ممنوعیت تا روز جمعه هفته آینده پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

استاندار قم تصریح کرد: به مدت شش روز ادارات و دستگاه‌های غیر ضروری به استثنا دستگاه‌های امدادی، عملیاتی، خدماتی و نیروهای مسلح که فعالیت‌های ضروری را به عهده دارند تعطیل خواهند بود و باید از این فرصت تعطیلی برای قطع زنجیره کرونا استفاده حداکثری را داشته باشیم.

وی افزود: مشاغل ضروری در این مدت با یک سوم ظرفیت خود فعالیت خواهند کرد.

سرمست با اشاره به اینکه بیشتر هیئت‌های مذهبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند گفت: تاکید ما بر این است که مراسم عزاداری امام حسین با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

استاندار قم ادامه داد: دسته روی حتی برای روز تاسوعا و عاشورا هم ممنوع خواهد بود همچنین مراسم عزاداری باید در فضاهای باز صورت بگیرد.

وی وضعیت بیمارستان‌ها را بحرانی دانست و افزود: متأسفانه بیمارستان‌های ما در حال تکمیل ظرفیت است و برای اینکه به راه اندازی بیمارستان صحرایی نیازی نداشته باشیم، نیاز به مدیریت تخت و فضاهای بیمارستانی را داریم.

بهرام سرمست در پایان صحبت‌های خود به واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: در جهت توسعه واکسیناسیون علاوه بر افزایش مراکز واکسیناسیون، گروه‌های سنی واکسیناسیون را هم ده سال نسبت به استان‌ها همجوار کاهش دادیم تا افراد بیشتری را واکسینه کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivza3.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما