دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : 99134
منبع : قم نیوز

تمام بیمارستان‌های کرونایی قم به‌حالت کاملا پُر درآمد

قم نيوز : دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد:بیمارستان‌های کرونایی استان قم به‌حالت کاملا پُر درآمده و بخشی از بیمارستان شهدا نیز به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده‌ است.
تمام بیمارستان‌های کرونایی قم به‌حالت کاملا پُر درآمد
تمام بیمارستان‌های کرونایی قم به‌حالت کاملا پُر درآمد
به گزارش قم نیوز با توجه به‌شدت گرفتن بستری‌های بیماران کرونایی در استان قم، جلسه اضطراری فرماندهی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور محمد رضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی و محمود پرهام معاون درمان دانشگاه و رئیسان بیمارستان‌های استان تشکیل شد،موضوع اکسیژن رسانی به‌بیمارستان‌ها و فراهم کردن تخت خالی برای بیماران مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش اعلام شد، تمامی بیمارستان‌های کرونایی قم به‌حالت کاملا پُر درآمده و بخشی از بیمارستان شهدا نیز به‌بیماران کرونایی اختصاص یافت.

درگزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم آمده است: با توجه به‌کمبود اکسیژن در مراکز درمانی و پُر بودن تخت‌های بیمارستان و بخش‌های اورژانس، از همشهریان تقاضا می‌شود، مسائل بهداشتی را رعایت کرده تا درگیر کرونا نشوند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین اخبار دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.
https://qomnews.ir/vdcfjyd1.w6d1magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما