سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 99168

تشکیل کاروان سفر اربعین حسینی دانشجویان در قم

قم نيوز : ثبت‌نام خادمین ستاد اربعین حسینی قرارگاه شهید علم‌الهدی سازمان بسیج دانشجویی استان قم آغاز شد.
تشکیل کاروان سفر اربعین حسینی دانشجویان در قم
تشکیل کاروان سفر اربعین حسینی دانشجویان در قم
به گزارش قم نیوز رضا لرستانی دبیر قرارگاه دانشجویی اربعین با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از موکب‌داران عراقی که ملت ایران و عراق را دو ملتی که جان و تن آن‌ها به‌سبب ایمان به خداوند متعال و عشق به امام‌حسین (ع) یکی دانستند گفت: در راستای نشر فرهنگ ناب اسلامی و بلند عاشورا و اربعین حسینی بسیج دانشجویی استان قم برای سفر اربعین امسال آماده خواهیم شد تا دانشجویان استان قم را برای خادمی حرم مطهر امیرالمؤمنین علی(ع) تا کربلا معلی یعنی حرم حضرت عباس (ع) و امام‌حسین (ع) اعزام کنیم.

وی افزود: در این سفر با استفاده از امکانات دانشگاه‌ها و با بهره گیری از دانشجویان و اساتید، ستاد اربعین امسال را تشکیل خواهیم داد. با توجه به ابلاغیه و تمهیدات صورت گرفته در حال تشکیل کمیته‌های ده‌گانه ستاد هستیم.

دبیر قرارگاه دانشجویی اربعین گفت: کمیته هایی نظیر نخبگان اربعین حسینی، شناسایی مواکب استانی، مواکب خدمات بهداشتی استان، مراسم‌ها، خواهران، رسانه و فضای مجازی، نظارت و ارزیابی، بین‌الملل، مالی، محتوایی و آموزش و خادمین در حال شکل گیری است.

لرستانی با اشاره به ظرفیت خیرین استانی و دانشگاه‌ها و استفاده از تجربیات مسؤولان سال گذشته ستاد اربعین دانشجویی خاطرنشان کرد: امسال از رهنمودها و بیانات امام خامنه‌ای و علما پیروی خواهیم کرد. برای ما در این سفر سلامت زائرین و خادمان از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل منتظر دستورات ستاد ملی کرونا و رده‌های بالاتر خواهیم ماند ولی بر خود وظیفه می دانیم که آمادگی لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc4sqo.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما