يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 99261
منبع : قم نیوز

تأثیر ۸۰ درصدی محدودیت های اخیر بر بیماری کرونا

قم نيوز : استاندار قم از تأثیر ۸۰ درصدی محدودیت های اخیر در موضوع کرونا خبر داد و گفت: محدودیت فعالیت مشاغل پرخطر مانند تالارهای پذیرایی و اماکن ورزرشی و تفریحی ادامه دارد.
تأثیر ۸۰ درصدی محدودیت های اخیر بر بیماری کرونا
تأثیر ۸۰ درصدی محدودیت های اخیر بر بیماری کرونا
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست با اشاره به برگزاری آخرین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس جمهور بیان کرد: وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در موج پنجم آن در سراسر دنیا و البته در کشور ما خطرناک است و از این رو شیوه نامه های بهداشتی باید همچون گذشته از سوی همه اقشار رعایت شود.

وی در عین حال از تداوم ممنوعیت تردد بین استانی تا ساعت ۲۴ روز پنجم شهریور ماه سال جاری خبر داد و از همه مردم خواست در این موضوع همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به گزارش وضعیت کشور پس از اجرای یک هفته ای محدودیت های اخیر اضافه کرد: اثرگذاری ۸۰ درصدی این محدودیت ها و کاهش ترددهای بین شهری و درون استانی در سراسر کشور، از تلاش شبانه روزی دست اندرکاران و همکاری مردم حکایت دارد که از این رو باید از همه همراهی ها تقدیر و تشکر کرد.

استاندار قم همچنین به برگزاری مراسم های عزاداری و سوگواری در ایام ماه محرم الحرام توجه داد و از مسئولین هیئات و عزاداران حسینی نیز که نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ویژه داشتند تشکر کرد.

سرمست با تاکید بر بر ادامه محدودیت فعالیت مشاغل پرخطر مانند تالارهای پذیرایی و اماکن ورزرشی و تفریحی خاطرنشان کرد: نحوه فعالیت و شیوه نامه بهداشتی مربوط به پاساژها و مراکز خرید سرپوشیده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

وی همچنین به موضوع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اشاره و اظهار کرد: مسئله مهم، نحوه واکسیناسیون دانش آموزان و کادر آموزشی است که این موضوع نیز پس از برگزاری جلسه بین دست اندرکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت آموزش و پرورش اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgqx9y.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما