پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 99369
منبع : قم نیوز

هفت پروژه آبی در قم افتتاح شد

قم نيوز : هم زمان با هفته دولت پروژه‌های آب و فاضلاب استان قم با اعتبار ۲۵۵ میلیارد ریالی افتتاح شد.
هفت پروژه آبی در قم افتتاح شد
هفت پروژه آبی در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز علی‌جان صادق پور ،مدیر کل آب و فاضلاب قم گفت:هم زمان با هفته دولت هفت پروژه آب و فاضلاب استان با اعتباری معادل ۲۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

او افزود: این پروژه‌ها شامل احداث یک باب مخزن به ظرفیت ۱۰۰۰ مترمکعب و ۱۲۰۰ متر خط انتقال و ۳۳۷۶ کیلومتر شبکه توزیع و بازسازی و بهسازی ۹ چشمه و چاه شامل ترمیم و توسعه مسیر اراضی تهیه و نصب تعداد ۳۵ دستگاه کلرزن در روستا‌های استان است.


صادق پور گفت: کلنگ زنی پروژه بزرگ آبرسانی روستا‌های بیدهند و کرمجگان شامل هشت کیلومتر خط انتقال، دو ایستگاه پمپاژ و سه باب مخزن برای جمعیتی بالغ بر ۴۳۵۵ نفر در هفته دولت انجام شده است.


مدیرکل آبفای استان در مورد پروژه‌های بخش فاضلاب نیز گفت: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه جمع آوری فاضلاب با اعتباری معادل ۹۲/۶ میلیون ریال از منابع داخلی و دو پروژه با اعتباری معادل ۲۰۶ میلیارد ریال شامل ۳ کیلومتر اصلاح شبکه و ۱۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب به همین مناسبت صورت گرفته است.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcf1md1.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما