يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 99426

رقابت فرنگی‌کاران قم در لیگ برتر کشتی ایران

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران فرنگی‌کار مستعد و توانمند قم همانند دوره‌های قبل امسال نیز در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.
رقابت فرنگی‌کاران قم در لیگ برتر کشتی ایران
رقابت فرنگی‌کاران قم در لیگ برتر کشتی ایران
به گزارش قم نیوز محمدهادی علیایی اظهار کرد: برای تعیین زمان و نحوه برگزاری مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، فراخوانی از سوی فدراسیون کشتی به هیئت‌های استانی انجام گرفت و قم نیز آمادگی خود را برای لیگ جدید اعلام کرد.

وی ادامه داد: تا این لحظه می‌دانم که تیم‌هایی از شش استان برای شرکت در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی ثبت‌نام کرده‌اند، در حالی که فدراسیون کاراته قصد دارد این مسابقات را با عنوان جام یادگار امام (ره) در سال جاری برگزار کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: قم نیز یکی از ۶ استانی است که به صورت رسمی آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده، ما جمعی از بهترین کشتی‌گیران رشته فرنگی را داریم که سابقه عضویت در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران در میادین برون‌مرزی را دارند.

وی با بیان اینکه استان قم نیز با یک تیم در کشتی فرنگی متقاضی حضور در لیگ برتر کشتی سال ۱۴۰۰ است، ابراز کرد: یکی از بهترین مربیان چند سال اخیر کشتی فرنگی ایران به نام روح‌الله میکائیلی را داریم، ضمن اینکه مربیان عزیز دیگری در این سال‌ها به پیشرفت کشتی قم کمک کرده‌اند.

علیایی بیان کرد: کشتی قم در رشته فرنگی قابلیت و ظرفیت بسیار بالایی دارد و حضور نماینده ما در المپیک ۲۰۲۱ توکیو نشان‌دهنده این موضوع است، ضمن اینکه در رقابت‌های جهانی جوانان سرمربی، سرپرست و یک عضو تیم ملی از قم بودند و در حال حاضر نیز در اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی بزرگسالان نماینده داریم، بنابراین می‌توانیم در لیگ هم یک تیم خوب داشته باشیم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjmxeh.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما