چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 9946
اخبار کوتاه از ورزش قم؛

دعوت کشتی گیر قمی به اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی

قم نيوز : قم نیوز: حضور سه بانوی فوتبالیست قمی در اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال، رقابت جودوکاران قمی در پیکارهای قهرمانی کشور و دعوت کشتی گیر قمی به اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی عناوین مهمترین خبرهای کوتاه ورزشی از استان قم است.
دعوت کشتی گیر قمی به اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی
به گزارش قم نیوز، سه بانوی فوتبالیست قمی به اردوی جدید آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال کشورمان دعوت شدند.

این در حالی است که آغاز اردوی جدید آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال کشورمان از امروز خواهد بود و به همین منظور سرمربی این تیم خانم امیر شقاقی از ۲۶ بازیکن برای حضور در آخرین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۱۶ سال دعوت کرد.

سه بانوی ملی پوش فوتبال استان قم که قرار است همراه با تیم ملی فوتبال دختران کشورمان راهی رقابت های قهرمانی دختران آسیا شوند، خانم‌ها مروارید نصر، فاطمه سادات موسوی و حدیث قره بیگلو هستند و از نفرات اصلی این تیم به شمار می روند.

همچنین دیگر ملی پوشان حاضر در این اردو معصومه نظری از همدان، فائزه جعفری و زهرا فخاری از اصفهان، کیمیا نوری، نیلوفر علیزاده، مهدیه محمودی از تهران، زهرا احمدی زاده، مرجان یوسفی راد و مهتاب بنایی از فارس، الهام عناف چه از خوزستان، پریا صادقی، هلاله عبدالهی از کرمانشاه، فاطمه گرایلی، زهرا خدابخشی و فاطمه رعیت از مازندران، فاطمه امینه برازجانی از بوشهر، فاطمه حیاتی و پروین اکبری از آذربایجان غربی، سمیه احمدی از کردستان، یاسمن میر جعفری و مریم آخوند زاده از گیلان، فاطمه رحمتی از زنجان و آرزو پورخسروانی از کرمان هستند که باید در کمپ تیم های ملی فوتبال خود را به کادر فنی ملی معرفی کنند.

رقابت جودوکاران قمی در پیکارهای قهرمانی کشور

جودوکاران قمی از فردا در پیکارهای جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشورمان با حریفان خود در اوزان مختلف به رقابت می پردازند.

این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون جودو کشورمان، به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران، رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و در آن چهره های مطرح از استان های مختلف حضور خواهند داشت.

در واقع این سی ‌و هفتمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور محسوب می شود که که پیش از این قرار بود روز جمعه بیست و ششم آبان‌ماه برگزار شود و بدلیل شرایط خوابگاه و اسکان ورزشکاران، روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه به انجام خواهد رسید.

جودوکاران قمی در حالی آماده اعزام به این دوره از مسابقات هستند که این پیکارها در سالن شهید افراسیابی تهران و در هفت وزن قانونی برگزار می‌شود و در پایان بهترین‌ها توسط کمیته فنی به اردوی آماده سازی دعوت خواهند شد.

دعوت کشتی گیر قمی به اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی

کشتی گیر قمی به دومین مرحله اردوهای آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان دعوت شد.

این کشتی گیر ارزنده و سرشناس که دارنده چهار مدال بین المللی، آسیایی و جهانی سال ۲۰۱۲ محسوب می شود، هادی علی زاده پورنیا است که در آغاز دومین اردوی آمادگی شاگردان محمد بنا که از دوم آذرماه خواهد بود، در وزن ۷۴ کیلوگرم در کنار سایر مدعیان در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت.

در واقع بر اساس برنامه ریزی فدارسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو که تا روز شانزدهم آذرماه در خانه کشتی برگزار می‌شود در حالی اعلام شد که در وزن ۷۴ کیلوگرم در کنار هادی علیزاده پورنیا از قم، فرشاد علیزاده و محسن مهدی‌زاده از تهران، کمال محمدعلیزاده از فارس و محمد سرخه‌نژاد و پیام بویری از استان خوزستان نیز حضور دارند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.xehfuqehmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما