سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 99491
منبع : قم نیوز

قرائت خطبه امام سجاد(ع) در حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : مسؤول واحد مراسم و محافل آستان مقدس بانوی کرامت گفت: خطبه امام سجاد(ع) بیست و پنجم ماه محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و نوای حسن شالبافان در حرم حضرت معصومه(س) خوانده می‌شود.
قرائت خطبه امام سجاد(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
قرائت خطبه امام سجاد(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز حسن فرقانی با اشاره به لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه در اماکن مقدس اظهار کرد: خادمان حرم مطهر بانوی کرامت این روزها بیشتر از هر زمان دیگری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی درحال میزبانی از زائران و مجاوران حرم هستند و با وجود همه سختی‌ها، برنامه‌های فرهنگی را همچنان دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: قرائت خطبه امام سجاد(ع) یکی از این برنامه‌های فرهنگی است که جمعه بیست و پنجم ماه محرم مصادف با ۱۲ شهریورماه بعد از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

مسؤول واحد مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: این برنامه به صورت زنده از شبکه استانی نور و در ساعت ۱۶ همان روز از شبکه قرآن منعکس می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم، خطبه امام سجاد(ع) با نوای حسن شالبافان برای زائران خوانده می‌شود و قبل از آن نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcb8ab9.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما