جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 99839

آمادگی رعد قم برای فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون ایران

قم نيوز : بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم گفت: با انجام تمرینات آماده‌سازی سعی داریم با بهترین شرایط وارد فصل جدید مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور شویم.
آمادگی رعد قم برای فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون ایران
آمادگی رعد قم برای فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون ایران
به گزارش قم نیوز فصل 1400 مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور طبق اعلام فدراسیون این رشته از روز اول مهر ماه آغاز می‌شود و 9 تیم در این لیگ برای کسب مقام قهرمانی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت، لیگی که قهرمانی فصل 1399 آن به تیم رعد پدافند هوایی قم رسید.

تیم رعد پدافند هوایی قم بعد از قهرمانی سال 99 با حفظ کادر فنی و اکثر بازیکنان فصل قبل خود این روزها مشغول تمرین است تا با آمادگی کامل در بازی‌های لیگ برتر به میدان برود، تیمی که یکی از بهترین‌های آن در سال قبل مسعود پیروزی بود و این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پارسال خدا را شکر شرایط خیلی خوب بود، همه چیز برنامه‌ریزی شده بود و واقعا بچه‌ها برای قهرمانی تلاش کردند.

پیروزی راجع به عملکرد هیات قم و تیم رعد پدافند هوایی قم در فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون اظهار کرد: هیات بدمینتون استان قم با اینکه اسپانسر یا حامی مالی قوی نداشت اما در حد توان تمام تلاش خود را کرد، امکانات خوبی فراهم شد، ایاب و ذهاب، اسکان و ... خوب بود و من هم به عنوان یک سرباز در خدمت تیم بودم.

وی ادامه داد: یک منفعت بسیار خوب و ویژه که تیم رعد پدافند هوایی قم دارد این است که بازیکنان ملی که سرباز می‌شوند در این تیم حضور دارند و این به موفقیت تیم کمک زیادی می‌کند، تیم سال گذشته این شرایط را داشت و تک تک بچه‌ها برای قهرمانی تلاش کردند و واقعا گل کاشتند.

پیروزی که یکی از چهره‌های شاخص تیم در این مسابقات فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون بود، خاطرنشان کرد: امسال یک مقدار تیم تغییر کرده، ولی یکی از برترین بازیکنان حال حاضر بدمینتون ایران یعنی مهران شهبازی که در لیگ سال گذشته به هیچ حریفی نباخت به تیم ما آمده و از نقاط قوت تیم رعد پدافند هوایی قم است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchw6nw.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما