جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 99841

ادارات دولتی در شهرستان های جدید التأسیس مستقر شوند

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به ضرورت استقرار ادارات دولتی در شهرستان های جدیدالتأسیس استان، خواستار پیگیری مسؤولان برای توسعه این دو شهرستان از طریق پیش بینی اعتبارات لازم در بودجه سال آینده شد.
ادارات دولتی در شهرستان های جدید التأسیس مستقر شوند
ادارات دولتی در شهرستان های جدید التأسیس مستقر شوند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در نشست امروز خود با فرماندار و مسؤولان شهرستان کهک در فرمانداری این شهرستان با بیان اهمیت توسعه متوازن مناطق مختلف استان اظهار کرد: شهرستان کهک دارای ظرفیت های متعدد گردشگری و صنعتی است که با توسعه و تکمیل زیرساخت ها، امکانات مناسبی در عرصه اشتغال در این منطقه فراهم می آید.

وی افزود: لازم است تا با پیگیری مسؤولان استان، اعتبارات کافی در بودجه سال ۱۴۰۱ برای توسعه دو شهرستان جدید کهک و جعفرآباد پیش بینی شود.

استاندار قم تعریض و ایمن سازی مسیر جاده پردیسان – کهک را یکی از اولویت های این منطقه برشمرد و خاطر نشان کرد: این موضوع نیز باید در بودجه سال آینده و ذیل سرفصل ایمنی و توسعه زیرساخت های حوزه راه پیش بینی شود.

وی در پایان سخنان خود از مسؤولان شهرستان جدید التأسیس کهک خواست تا با همدلی و هم افزایی با نهادهای مختلف، در بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه این منطقه کوشا باشند و توسعه شهرستان را به نتیجه برسانند.

همچنین در سفر امروز استاندار قم به شهرستان کهک، مخزن ذخیره و خط انتقال آب به این شهرستان نیز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6ano.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما