قم نيوز : روح الله کریمی، از خبرنگاران با سابقه قم که مسوولیت روزنامه همشهری را برای سال‌ها به عهده داشته است، در نامه‌ای سرگشاده به استاندار قم، از وضعیت حاکم بر روابط عمومی استانداری گله کرده است.
روح الله کریمی خبرنگار با سابقه قمی
روح الله کریمی خبرنگار با سابقه قمی
به گزارش قم نیوز، روح الله کریمی، خبرنگار باسابقه قمی در مطلبی که در کانال همشهریان قمی درج شده، به طور سرگشاده استاندار قم، سید محمد آقامیری را خطاب قرار داده و نوشته است: به عنوان کسی که نزدیک دو دهه در عرصه رسانه و روابط عمومی در استان فعالیت می‌کند، با رصد عملکرد، خوانش افکار و رفتار برخی کنشگران رسانه‌ای و ارتباطی و درک تحولات و مسائل پرچالش و بااهمیت روز، دلسوزانه و خیرخواهانه عرض می‌کنم که در ماه‌های حساس گذشته نه تنها شاهد اقدامات تحولی در روابط عمومی استانداری قم نبودیم، بلکه در بعضی زمینه‌های راهبردی - ارتباطی دچار خسارت هستیم.

کریمی در نامه خود افزوده است: در روزهای نخست انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری، پیامدهای این انتصاب را متذکر شدیم و تقریبا مطمئن بودیم فردی که کارنامه و برنامه روشن، دانش ارتباطی، تجربه و تخصص متناسب با این مسئولیت مهم را ندارد، نمی‌تواند مدیر موفق و راهبر تحولی در این حوزه باشد.

این خبرنگار با سابقه نسبت به انتصاب مدیر غیر بومی در روابط عمومی استانداری قم هشدار داده و اضافه کرده است: آقای استاندار قم! با توجه به دغدغه‌های دقیق و بجای رهبری معظم انقلاب در خصوص ضعف جریان اطلاع‌رسانی و ارتباطات در بدنه دولت، از شما که استاندار یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور هستید انتظار می‌رود در انتخاب مدیران حساسیت بیشتری داشته باشید. انتصاب مدیر غیربومی زمانی قابل توجیه است که کارنامه و برنامه روشن‌تر و قوی‌تر نسبت به نیروهای بومی داشته باشد. انتخابات نزدیک است و کارهای روی زمین مانده بسیار زیاد! جلوی ضرر را هر وقت بگیرید فایده است!
https://qomnews.ir/vdcdfz0ffyt0fx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما