پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 14262
منبع : قم نیوز
گزارش اختصاصی از سطح شهر قم به مناسبت انتخابات شوراها:

نامزدهای شورا پس از انتخابات خدمت به مردم را فراموش نکنند

قم نيوز : قم نیوز: خواسته اصلی مردم از نامزدهای انتخابات شوراها رسیدگی به مشکلات مردم و برطرف کردن آنها است نه اینکه با اتمام انتخابات و رسیدن به مقصود ولی نعمتان خود را فراموش کرده و غرق در بازی های سیاسی و حزبی و جناحی شوند.
انتخابات روز 24 خرداد
انتخابات روز 24 خرداد
به گزارش قم نیوز، با نزدیک تر شدن به ساعات پایانی مهلت قانونی تبلیغات چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، کاندیداها و هواداران آن ها تمام توان خود را به کار بسته اند تا بهترین بهره برداری را از این ساعات پایانی ببرند.

این دوره از انتخابات شورای شهر در قم شاهد حضور 274 نماینده از طیف ها و اقشار مختلف مردم است که با تمام توان وارد صحنه رقابت شده و با استفاده از تمام ابزارهای ممکن به تبلیغ برنامه و دیدگاه هایشان می پردازند.

حضور این تعداد از کاندیدا در انتخابات شورای شهر قم بی سابقه بوده و این مسئله حاکی از این است که هر چه از عمر این نهاد مردمی می‌گذرد اهمیت و اثرگذاری آن در مسائل کلان مدیریت شهری نمایان‌تر شده و به تبع آن علاقمندان برای نشستن بر کرسی‌های این شورا که مرجع تصمیم‌گیری در مدیریت شهری است بیشتر و بیشتر می‌شود.
 
مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی های مختلف بر اهمیت این شورای تاکید کرده اند، معظم  در این خصوص می‌فرمایند: «اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است».

این تاکید رهبر انقلاب اسلامی نشانگر عمق دموکراسی و مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است و اشتیاق و حضور اقشار مختلف مردم در این انتخابات مهر تاییدی بر این ادعا است.

 
این روزها هر جای شهر که نگاه می اندازیم پوسترهای رنگارنگ کاندیداهای شورای شهر توجه عابران را به خود جلب می کند و کثرت این نامزدها باعث شده مردم با حجم بالایی از اطلاعات و برنامه های مختلف آشنا شوند.
 
امروزه تکنولوژی های جدید همچون ایمیل و پیامک نیز در تبلیغات انتخاباتی جای خود را میان نامزدها باز کرده و در طول روز بارها شاهد ارسال پیامک و ایمیل های های مختلف با مضامین جالب و قابل توجه از سوی نامزدهای انتخاباتی و ستادهای آنان هستیم.
 
در این بین عده ای از نامزدها که سمت و سوی تخصص و برنامه هایشان در یک امتداد بوده با هم ائتلاف کرده و امروز شاهد چندین ائتلاف بزرگ با تخصص و گرایش های مختلف در انتخابات شورای شهر قم هستیم که هر یک به سهم خود برای رسیدن به جایگاه شورای شهر در تلاش و تکاپو هستند.
 
بسیاری از جوانان با در دست داشتن پوسترها و بروشورهای تبلیغاتی نامزدهای مورد علاقه خود در خیابان های شهر حاضر شده و از سایر شهروندان قمی برای حضور پرشور در انتخابات روز جمعه دعوت می کنند.
 
از نکات جالب و تحسین برانگیز در تبلیغات چهارمین دوره انتخابات شورای شهر، هوشیاری و درایت حامیان نامزدها و تنش زدایی اکثر آنان بوده است، موضوعی که باعث شده علی رغم ازدحام جمعیت و تعدد حامیان و هواداران کاندیداهای مختلف، از بروز کوچک ترین تنش و درگیری جلوگیری شده و تمامی نامزدهای شوراها و حامیان کاندیداهای ریاست جمهوری در محیطی بسیار شاداب و بانشاط و البته با همکاری و مدیریت صحیح نیروی انتظامی به بیان دیدگاه های خود بپردازند تا در نهایت مردم بتوانند با شناختی که از این نامزدها پیدا کرده اند چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شورای شهر نامزدهای اصلح را انتخاب کرده و زمام امور را به دست آنها بسپارند.
 
خواسته اصلی مردم از این نامزدها رسیدگی به مشکلات و برطرف کردن آنها است، مردم از نامزدهای انتخاباتی توقع دارند پس از اینکه در انتخابات با رای و نظر مردم پیروز شدند رسیدگی به وضع همین مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند نه اینکه با اتمام انتخابات و رسیدن به مقصود ولی نعمتان خود را فراموش کرده و غرق در بازی های سیاسی و حزبی و جناحی شوند.
 
مردم می گویند در لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر خلق حماسه سیاسی و به جهت تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا در صحنه انتخابات با شور حاضر شده و بار دیگر سیلی محکمی بر صورت بدخواهان نظام خواهند زد، ولی کاندیداهای پیروز چه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات شوراها نیز وظیفه خود را نسبت به خلق حماسه اقتصادی و کاهش بار فشارهای اقتصادی بر روی مردم انجام داده تا سال 92 سال خلق یک حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بزرگ و بی نظیر برای انقلاب اسلامی بوده و برگ زرین دیگری را در دفتر این انقلاب رقم بزند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdceww8z.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما