سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 31297
قم نیوز گزارش می‌دهد

محمد قاضی و رضا حقیقی در فهرست خرید باشگاه صبای قم‌

قم نيوز : قم نیوز: محمد قاضی و رضا حقیقی بازیکنان سابق سرخابی‌های پایتخت، در فهرست خرید باشگاه صبای قم قرار گرفته‌اند.
محمد قاضی و رضا حقیقی در فهرست خرید باشگاه صبای قم‌
به گزارش قم نیوز، جلسه مثبت سران باشگاه صبای قم و سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان انزلی و مالک جدید باشگاه صبای قم سبب شد تکلیف صبا تا حدود زیادی برای فصل جدید لیگ برتر مشخص شود.

پس از این جلسه و توافقات لازم بین محجوب و هیئت‌مدیره صبا، چراغ سبز لازم برای ورود صبا به بازار نقل و انتقالات نشان داده شد و صبا با هماهنگی مهدی تارتار فعالیت خود را برای فصل نقل و انتقالات آغاز کرد.

در نخستین گام و به طور همزمان با پروژه تمدید قرارداد بازیکنانی خروجی صبا، صبا تصمیم به جذب ۲ بازیکن نامدار سابق سرخابی‌های پایتحت گرفته است.

محمد قاضی که فصل گذشته در تیم فولاد خوزستان بازی می‌کرد و پیش از آن دوره موفقی در تیم استقلال تهران سپری کرده بود گزینه اصلی مهدی تارتار برای بازی در خط حمله صبا به شمار می‌رود.

این بازیکن سابق پرسپولیس و ذوب‌آهن که مهاجمی باهوش، چارچوب شناس و سر زن به شمار می‌رود در صورت توافق نهایی با صبا می‌تواند بار سنگینی از روی دوش صبا در بخش تهاجمی بردارد.

به گفته مجتبی رمضان بیگی قائم‌مقام باشگاه صبا، مذاکرات لازم با مدیر برنامه‌های این بازیکن انجام شده ‌و به نظر می‌رسد قاضی بیش از آن چه تصور می‌شود به صبا نزدیک است.

صبا از زمان جدایی مارکو اوره لیو آیوبل در نیم فصل لیگ چهاردهم با خلا یک مهاجم شش‌دانگ و مرکزی مواجه بود و همین امر سبب شد صبا عملکرد ضعیفی در گلزنی در نیم فصل دوم فصل گذشته داشته باشد.

رضا حقیقی، بازیکن جوان سابق پرسپولیس که فصل گذشته را در پدیده خراسان سپری کرد و فروغ چندانی نیز نداشت، دیگر بازیکنی است که بنا بر ادعای رمضان بیگی، صبایی‌ها برای حضور وی در تیمشان با مدیر برنامه وی به توافق رسیده‌اند.

حقیقی که به عنوان یک پدیده از فجر سپاسی به پرسپولیس ملحق شد در دوران حضورش در پرسپولیس نمایشی خوب اما نه فوق‌العاده را پشت سر گذاشت و در نهایت تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود اما حضور وی در پدیده نیز وی را به روزهای اوج باز نگرداند.

با توجه به خصوصیات ویژه باشگاه صبای قم در احیای بازیکنان دور شده از شرایط آرمانی یا پا به سن گذاشته به نظر می‌رسد، صبا بهترین انتخاب ممکن هم برای رضا حقیقی و هم محمد قاضی به شمار می‌رود.

صبا در پست‌های قاضی و حقیقی با مشکلات زیادی مواجه است و پیوستن این دو بازیکن به صبا بخش بزرگی از مشکلات تارتار را حل می‌کند اما بدون شک هم تارتار و هم باشگاه صبا به خوبی می‌دانند که باید نقشه دومی برای جذب بازیکنان لازم در صورت چرخش قاصی یا حقیقی به سوی باشگاه‌های دیگر داشته باشند.

صبا تاکنون ایوب کلانتری را از دست داده است و روزبه چشمی نیز با وجود معرفی در باشگاه استقلال وضعیت نامشخصی دارد و صبا قصد دارد ۳۷۰ میلیون تومانی که استقلال به صبا بابت رضایت‌نامه چشمی داده برگرداند و چشمی را در تیم خود حفظ کند.

در صورتی که وضعیت مالی صبا با حضور محجوب متحول شود بدون شک بازیکنان دیگر صبا از جمله جلال علیمحمدی که نفت تهران مشتری جدی وی است در صبا می‌مانند و شرایط صبا برای لیگ پازندهم امیدوار کننده تر می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbz5bf.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما