سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : 33589
گزارش

صبای قم و سایپا؛ خیز صبا برای رتبه سوم جدول

قم نيوز : قم نگار: تیم فوتبال صبای قم امروز در دیداری از هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به دیدار سایپا می‌رود که به دنبال حضور در رده سوم جدول است.
صبای قم و سایپا؛ خیز صبا برای رتبه سوم جدول
به گزارش قم نگار، تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپا امروز در هفته دهم لیگ برتر در تهران برابر هم قرار می‌گیرند و تیم صبای قم در تلاش برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رود.

صبا که هفته گذشته در قم موفق به شکست تیم قدرتمند اما انتهای جدولی فولاد خوزستان شد، حالا می‌خواهد به لطف نتایج کسب شده در سایر دیدارها به رده سوم جدول صعود کند.

علی دایی نیز در نشست خبری پس از بازی با فولاد صراحتاً اعلام کرد که تیمش تنها برای کسب ۳ امتیاز برابر سایپا به میدان می‌رود و آن‌ها می‌خواهند از نبرد دستگردی، ۳ امتیاز شیرین و با اهمیت را کسب کنند.

صبا در بازی امروز باز هم نمی‌تواند از قاسم دهنوی استفاده کند زیرا این بازیکن پس از دریافت کارت قرمز در بازی با پرسپولیس در پی درگیری با علیرضا نورمحمدی، از سوی کمیته انضباطی یک جلسه محروم شده است.

میلاد فراهانی دروازه‌بان دوم صبا نیز مصدوم است و همین وضعیت برای هاشم بیگ‌زاده مدافع کناری صبا نیز وجود دارد.

نکته جالب در این میان بازگشت سیدمهدی حسین هافبک میانی صبا پس از ۲ سال دوری از فوتبال به میادین است و شواهد حاکی از حضور این بازی در فهرست ۱۸ نفره دیدار امروز برای سایپا است.

صبا در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و به لطف این نتایج تا رده پنجم جدول نیز صعود کرده است اما امروز برای صبا بهترین فرصت است تا با کسب ۳ امتیاز دیگر تا رده سوم جدول صعود کند و در وضعیت بسیاری خوبی قرار بگیرد.

سایپا نیز که هفته گذشته ناکام و دست خالی میدان را ترک کرد با ابقای مجید جلالی در سمت سرمربیگری خود امیدوار به جبران مافات است و با چشم دوختن به ساق‌های محمدمهدی ترابی و جواد نکونام می‌خواهد صبا را در ورزشگاه دستگردی تهران زمین‌گیر کند.

صبا با احتساب ۳ بازی برگزار شده دیروز با کسب ۱۴ امتیاز از ۹ بازی در رده ششم قرار گرفته و اگر برنده بازی امروز باشد ۱۷ امتیازی می‌شود و پشت سر استقلال ۲۱ امتیازی و استقلال خوزستان ۱۹ امتیازی در رده سوم قرار می‌گیرد و سپاهان را جا می‌گذارد.

البته ذوب آهن نیز امروز فرصت رسیدن به رده سوم را دارد اما این تیم ۱۵ امتیازی باید در تبریز با تراکتورسازی مسابقه دهد و احتمال پیروزی این تیم بر تراکتورسازی ضعیف است که اگر این اتفاق رخ دهد صبا با برد برابر سایپا به رده چهارم می‌رسد.

سایپا نیز از مسابقات قبلی خود ۱۳ امتیاز کسب کرده و تیم دهم جدول است و می‌خواهد با پیروزی بر صبای قم جای این تیم را در جدول بگیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپا در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchwmnx.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما