شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۵۷
کد مطلب : 95883
منبع : خبرگزاری شبستان

دیدار فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی با امام جمعه تبریز

قم نيوز : مهرشاد سهیلی، فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) بسیج سازندگی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی با امام جمعه تبریز
دیدار فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی با امام جمعه تبریز
به گزارش قم نیوز ««مهرشاد سهیلی» فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران امروز در جریان سفر به شهر تبریز با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز در دیدار با تقدیر از اقدامات جهادی و فرهنگی این قرارگاه اظهار داشت: فعالیت جوانان جهادی در عرصه های مختلف همواره با نتایج ارزشمندی همراه بوده است، در حقیقت هر کجا جوانان مؤمن و متعهد وارد میدان شده‌اند، تحول‌آفرین بوده اند.

وی با اشاره به این‌که فعالیت جهادگران بسیجی سپاه در عرصه های مختلف چشمگیر و ارزشمند است، گفت: پس از ادغام جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی، متأسفانه مدتی رویکرد جهادی در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی کمرنگ شد، که خوشبختانه با تدبیر رهبر انقلاب امور جهادی به سپاه و بسیج واگذار شد و شاهد اقدامات چشمگیر در مناطق محروم هستیم.

امام جمعه تبریز ضمن آرزوی موفقیت به مهرشاد سهیلی، فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران خاطرنشان کرد: توصیه می کنم تعامل حداکثری با مسؤولان استان های مناطق محروم داشته باشید در عرصه جهادی خستگی‌ناپذیر ظاهر شوید.

همچنین مهرشاد سهیلی، فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) در سخنانی به ارایه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این مرکز در طول سال های 98 تاکنون پرداخت و اظهار داشت: این قرارگاه ضمن توجه به امور سازندگی، محرومیت‌زدایی و رسیدگی به خانواده های نیازمند؛ هیچ‌گاه فعالیت های فرهنگی خود را تعطیل نکرده است.

وی با اشاره به این‌که همزمان با شیوع ویروس کرونا رزمایش های متعددی در راستای کمک به نیازمندان، محرومان، خانواده های بی‌سرپرست، اعطای کمک های بلاعوض و همچنین توزیع ماسک، ضدعفونی و ملزومات بهداشتی میان مستعضفان اجرایی شده است، گفت: این قرارگاه به صورت آتش به اختیار با نهادهای خیریه و مردمی تعامل و مشارکت نیز دارد.

بنابر این گزارش، سهیلی در ادامه این سفر یک روزه به آذربایجان شرقی از فعالیت های عام المنفعه مرکز نیکوکاری المهدی(عج) تبریز و کانون فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز بازدید کرد و نسبت به حمایت از فعالیت های این مرکز قول مساعد داد.

همچنین فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) در ادامه برنامه های سفر با حضور در جمع خبرنگاران رسانه های مکتوب و برخط استان آذربایجان‌شرقی به تشریح فعالیت ها و اقدامات قرارگاه پرداخت و اظهار داشت: اعتقاد داریم اوضاع معیشتی مردم مناسب نیست و باید برای بهبود وضعیت موجود اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با اشاره به نقش ارزشمند نوجوانان و جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: ما در جنگ تحمیلی با اعتماد به جوانان به دشمن نباختیم، اما امروز متأسفانه جنگ اقتصادی را با 60 ساله ها باخته‌ایم، اگر بار دیگر به جوانان اعتماد شود، قطعا شاهد تحولات ارزشمند در جامعه خواهیم بود.

مهرشاد سهیلی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف کشور اظهار داشت: اگر در دوران دفاع مقدس توانستیم کشور را با جوانان زیر 30 سال از گزند دشمن مصون نگه داریم، قطعا امروز نیز با اعتماد به جوانان نقشه های دشمن در عرصه های اقتصادی نقش بر آب خواهد شد.

گفتنی است، پایان بخش برنامه های سفر فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران دیدار با حاج حسین افتخاری خیر خوش‌نام تبریزی بود، همچنین مهران رجبی، بازیگر ارزشی سینما، تئاتر و تلویزیون؛ مهرشاد سهیلی را در این سفر یک روزه همراهی می کرد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcc14qo.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما