دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : 32593
رئیس هیئت تنیس روی میز قم خبر داد:

نایب قهرمانی قم در مسابقات تنیس روی میز بسیج کشور

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از کسب عنوان نایب قهرمانی قم در مسابقات تنیس روی میز بسیج کشور خبر داد.
نایب قهرمانی قم در مسابقات تنیس روی میز بسیج کشور
به گزارش قم نگار، محمد عموییان اظهار داشت: نوجوانان پینگ پنگ باز قمی در مسابقات قهرمانی بسیج کشور موفق به کسب سکوی نایب قهرمانی شدند و بار دیگر ظرفیت‌های تنیس روی میز قم را در عرصه کشور به نمایش گذاشتند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی بسیج کشور به میزبانی شهرکرد و با حضور ۱۹ تیم از استان‌های مختلف کشور روز گذشته به کار خود پایان داد و پینگ پنگ بازان قمی توانستند با حضور در فینال این دوره از مسابقات به مقام دوم و نایب قهرمانی دست یابند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: تیم تنیس روی میز استان قم با ترکیب سید معین منتظری، سیدمحمد معین منتظری، نوید اسداللهی و علیرضا مسعودی در این مسابقات حاضر بود.

عموییان بیان داشت: تیم تنیس روی میز بسیج استان قم در دور اول این رقابت‌ها به دیدار تیم استان مرکزی رفت و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و در دیدار دوم خود مقابل تیم استان کهکیلویه صف آرایی کرد که با ارائه یک بازی بر‌تر به پیروزی قاطع سه بر صفر رسید.

وی عنوان کرد: دیدار سوم پینگ پنگ بازان قم در این دوره از رقابت‌ها با رویارویی مقابل تیم یزد به انجام رسید که نتیجه این بازی در ‌‌نهایت ۳ بر یک به سود قم به پایان رسید و تیم تینس روی میز قم در چهارمین مسابقه نیز ۳ بر صفر از سد خوزستان عبور کرد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: قم در مسابقه نیمه نهایی به دیدار کرمانشاه رفت و موفق شد ۳ بر صفر برابر این تیم پیروز شود اما در مسابقه نهایی در یک بازی نفس گیر ۳ بر ۲ به توابع تهرن باخت و به نایب قهرمانی قناعت کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbfsbf.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما