چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 12955
شهردار منطقه 5 قم خبر داد:

بهره‌برداری از 5 المان و آب‌نمای جدید شهری در منطقه 5 قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه پنج قم گفت: 180نفر از پرسنل خدمات شهری شهرداری این منطقه در ایام نوروز به حالت آماده‌باش هستند.
بهره‌برداری از 5 المان و آب‌نمای جدید شهری در منطقه 5 قم
به گزارش قم نیوز ، سید جمال‌الدین حسینی با بیان اینکه شهرداری منطقه پنج قم همگام با سایر مناطق و بر اساس ابلاغ شهردار قم در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران نوروزی برنامه‌های خود را بر اساس سیاست‌های کمیته‌های ۱۰ گانه تنظیم کرده است اظهار کرد: زیباسازی فضای شهری، تعمیر، رنگ‌آمیزی و نصب المان‌ها و مبلمان شهری و توسعه فضای سبز و گل‌کاری از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: ساخت پنج مورد المان و آب‌نمای جدید در منطقه پنج از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و در نوروز امسال به بهره‌برداری رسیدند که این امر در زیباسازی محیط شهری تاثیرگذار بوده است.

شهردار منطقه پنج قم با بیان اینکه همه بوستان‌های این منطقه برای اسکان موقت و استراحت مسافران نوروزی تجهیز شدند خاطرنشان کرد: ۹ پارک در منطقه پنج شهری قم وجود دارند که همه آنها در طرح نوروزی سامان‌دهی و تجهیز شدند.

وی از استقرار کانکس سرویس بهداشتی موقت در بوستان ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: سایر امکانات همچون مبلمان شهری، روشنایی، نورپردازی، فضای سبز و آبخوری‌های و ظرفشویی‌ها هم در همه بوستان‌ها تعمیر شده یا موارد جدیدی به آنها اضافه شد.

حسینی با بیان اینکه صدها مورد تابلوی راهنمای شهری برای کنترل و هدایت ترافیکی زائران در منطقه پنج نصب شده است ابراز کرد: منطقه جمکران از جمله مبادی ورودی قم به شمار می‌رود و نصب این تابلوها برای جلوگیری از سردرگمی مسافران ضروری بود که پس از نیازسنجی برای نصب آنها اقدام شد.

شهردار منطقه پنج قم افزود:۱۸۰ نفر از پرسنل خدمات شهری شهرداری این منطقه در ایام نوروز به حالت آماده‌باش هستند و ستاد اطلاع‌رسانی منطقه پنج هم نخستین ستادی بود که در قم فعالیت خود را آغاز کرد ضمن اینکه نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف و خدمت‌رسانی صحیح و منظم به زائران هم در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تا پیش از شروع ایام فاطمیه نورپردازی‌های وسیعی در منطقه پنج صورت گرفته بود گفت: روز قبل از شهادت حضرت زهرا(س) این نورپردازی‌ها خاموش شد و به جای آن شهر به حالت سیاه‌پوش در آمد.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcbs9b8.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما