سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : 12952
معاون فرهنگي شهرداري قم خبر داد:

توزيع بيش از 60 هزار جلد كتاب در ايام نوروز در سطح شهر

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگي شهرداري قم از توزيع بيش از 60 هزار جلد كتاب در ايام نوروز در سطح شهر خبر داد.
محسن نصیری، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم، فروردین 1391.
محسن نصیری، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم، فروردین 1391.
به گزارش قم نیوز، محسن نصيري از برگزاري مسابقات و جنگ هاي فرهنگي در بوستان هاي محل اسكان زائرين خبر داد و اظهار داشت: در حاشيه برگزاري نمايشگاه‌هاي بوستان‌هاي محل اسكان زائرين هداياي آموزشي و وزرشي به كودكان و نوجوانان اهدا مي‌شود.

وي از توجه ويژه به مسابقات قرآني در نمايشگاه هاي نوروز امسال خبر داد و افزود: در ايستگاه‌هاي مبادي ورودي شهر و در برخي بوستان‌ها ايستگاه‌هاي قرآن بخوانيد جايزه بگيريد، راه‌اندازي شده است.

معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري قم با اشاره به فعاليت هاي صورت گرفته در راستاي تحقق امر به معروف و نهي از منكر تصريح كرد: بيش از 250 بنر در سطح شهر با موضوعات امر به معروف و حجاب و نماز در سطح شهر نصب شده است.

وي به اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در بوستان هاي محل اسكان زائرين با همكاري سازمان تبليغات اسلامي اشاره كرد و گفت: همزمان با ايام فاطميه نيز علاوه بر توزيع بيش از 20 هزار نسخه كتب فاطمي، مسابقه پيامكي برترين جمله در خصوص فاطمه زهرا سلام الله عليها برگزار مي شود.
نصيري ادامه داد: همچنين 20 هزار نسخه كتاب در خصوص عفاف و حجاب و 20 هزار كتابچه به عنوان فدك سند مظلوميت حضرت زهرا در سطح شهر در حال توزيع است.

استقبال بي نظير زائرين نوروزي از نمايشگاه هاي فرهنگي شهرداري
همچنین معاون فرهنگي شهرداري قم از استقبال بي نظير زائرين نوروزي از نمايشگاه هاي فرهنگي شهرداري خبر داد.

به گزارش كميته اطلاع رساني ستاد تسهيلات زائرين استان قم، محسن نصيري با اشاره به فعاليت هاي فرهنگي صورت گرفته در استان در ايام نوروز اظهار داشت: خوشبختانه نوروز امسال با همكاري و هماهنگي مجموعه هاي ستاد زائرين يكي از فرهنگي ترين نوروزها را در قم شاهد بوديم.
وي با اشاره فعاليت هاي فرهنگي نوروزي شهرداري، آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله عليها و مسجد مقدس جمكران گفت: سه نمايشگاه نوروزي با همكاري آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله عليها در صحن هاي حرم مطهر و بوستان نجمه و يك نمايشگاه هم در مسجد مقدس جمكران برگزار شد كه شاهد استقبال گسترده زوار و مسافرين نوروزي از اين نمايشگاه ها بوديم.

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري قم به فعاليت هاي فرهنگي گسترده حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها و مسجد مقدس جمكران در نوروز امسال تصريح كرد: امسال فضاي شهر و مقابر و مساجد جلوه فرهنگي بسيار مناسبي به خود گرفت.

وي به برگزاري نمايشگاه فرهنگي فصل رويش در ميدان بزرگ امام خميني رحمه الله عليها اشاره كرد و افزود: در اين نمايشگاه اقلام مختلف فرهنگي و سوغات و صنايع دستي عرضه مي شد كه استقبال مردم از آن بسيار بي نظير بود.

نصيري برگزاري نمايشگاه هاي متعدد فرهنگي با عناوين نوروز فاطمي، نوروز مهدوي و طليعه ظهور در بوستان هاي سطح شهر را مورد تاكيد قرار داد و گفت: خوشبختانه برگزاري اين نمايشگاه ها در سطح بوستان ها با توجه به اسكان جمع كثيري در زائرين و مسافرين نوروزي در آنها، تاثير قابل توجهي داشته است.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcir3az.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما