چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 12959
مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافر بري شهرداري قم خبر داد:

تهيه لوح فشرده مسافر توسط سازمان پايانه‌ها

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم گفت:به منظور ارائه نكات بهداشتي و ايمني در سفر، لوح فشرده مسافر تهيه و در اتوبوس‌هاي برون شهري براي مسافران پخش مي‌شود.
عزتی ،مدیر عامل پایانه های مسافربری شهرداری قم، نوروز92
عزتی ،مدیر عامل پایانه های مسافربری شهرداری قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، عزتي گفت: به منظور تبليغ شهر كريمه اهل بيت(ع) و ارائه خدمات به مسافران بسته‌هاي شكلات تهيه و به رانندگان اتوبوس براي توزيع ميان مسافران داده مي‌شود.

وي بيان داشت: يكي از اقدامات صورت گرفته تهيه لوح فشرده توصيه‌هاي ايمني و بهداشتي به مسافران بود كه اين لوح به رانندگان اتوبوس داده مي‌شود تا آن را براي مسافران پخش كنند.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم گفت: اين لوح فشرده ۱۰ دقيقه است كه در ابتدا پيام نوروزي شهرداري قم پخش و در ادامه نكات ايمني و بهداشتي در سفر به مسافران ارائه مي‌شود.

عزتي تصريح كرد: تمام تلاش ما بر اين است بتوانيم با ارائه خدمات مطلوب به مسافران، آرامش را براي آنها فراهم كنيم و خادماني شايسته براي شهر كريمه اهل بيت(ع) باشيم.

وي افزود: يكي از اقدامات صورت گرفته در اين ايام زيبا سازي و مناسب سازي بستر پاركسوارها بوده تا مسافران بتوانند از اين اماكن به شكل مطلوب استفاده كنند.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم گفت: در گذشته پايانه مركزي شهر قم وضعيت مناسبي نداشت، اما امروز با تاكيدات شهردار قم وضعيت بسيار مطلوبي براي استقرار مسافران پيدا كرده است.


انتهاي پيام/119/
https://qomnews.ir/vdcf11dy.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما