يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : 15178
با نظر نهایی مایلی کهن:

ترکیب نهایی صبای قم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: ترکیب نهایی تیم فوتبال صبای قم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس مشخص شد.
ترکیب نهایی صبای قم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال مشخص شد
 به گزارش قم نیوز، سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از قرعه‌کشی در روز هجدهم تیر ماه و اعلام برنامه دیدارهای هفته نخست از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال از روز دوم مرداد ماه آغاز می‌شود.
 
البته قرار بود پیش از این سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و دوم تیر ماه آغاز شود اما دلیل این تاخیر حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا و همچنین عدم آمادگی برخی از تیم‌های لیگ برتر برای حضور در فصل جدید این رقابت‌ها بود که در نهایت منجر به تعویق حدود 10 روزه شروع بازی‌ها شد.
 
این در حالی است که سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال با کاهش تعداد دو تیم نسبت به فصل گذشته، از امسال سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با شرکت 16 تیم به شکل رفت و برگشت در مدت 30 هفته برگزار می‌کند.
 
بر اساس برنامه مشخص شده در آیین قرعه‌کشی مسابقات لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، تیم فوتبال صبای قم باید در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر کشور در خانه به مصاف تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برود.
 
نماینده فوتبال استان قم در حالی روز دوم مرداد ماه در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با حریف خود دیدار می‌کند که در مهلت نقل‌ و انتقالات لیگ برتر به دنبال جذب مهره‌های کارآمد نسبتا خوب عمل کرد و ترکیب نهایی این تیم نیز معرفی شد.
 
با نظر محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال صبای قم این تیم در لیگ سیزدهم با ترکیب مهرداد طهماسبی، شهرام مهربان، محسن احمدی به عنوان سه دروازه بان، مرتضی کاشی، مجید حیدری، مهدی محمدی، مسعود حق جو، محسن بیات، سیدمحمود شفیعی، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی مومنی، فرید بهزادی کریمی، غلامرضا عنایتی، مجید هوتن، کیوان امرایی، میلاد سلیمان فلاح، محمدامین آرام طبع، سیدمجتبی مبینی پور، حمیدرضا پاکیزه، امیر جمالی، نیما زند، حامد پورعمرانی، محمد عرب خراسانی، هادی علی زمانی و علی گودرزی به مصاف حریفان می‌رود.
 
این در حالی است که در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی، ناصر بختیاری زاده و علیرضا پورمند به عنوان مربی، نادر فریاد شیران به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و علیرضا صالح نیا به عنوان مربی بدنساز حضور دارند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbw8b8.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما