يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 16532
سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان:

تیم کاراته شهید بیطرفان قم به مرحله دوم لیگ جوانه کشور راه یافت

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان قم از راهیابی این تیم به مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته جوانه کشور خبر داد.
تیم کاراته شهید بیطرفان قم به مرحله دوم لیگ جوانه کشور راه یافت
به گزارش قم نیوز، محمد سلطانی امروز اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان پنجمین هفته از پیکارهای قهرمانی لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور با عنوان لیگ جوانه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها تیم خوش‌آتیه و توانمند شهید بیطرفان قم که در چهار هفته گذشته این مسابقات با پنج پیروزی و سه شکست در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار داشت، در این هفته نتایج خوبی کسب کرد تا راهی مرحله دوم شود.
 
سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان قم افزود: کاراته‌کاهای توانمند تیم ما در نخستین دیدار خود که مقابل تیم هیئت کاراته ملارد به میدان رفتند توانستند این تیم را با نتیجه قاطع 28 بر صفر مغلوب کرده و به پیروزی با ارزشی دست یابند.
 
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که تیم کاراته نوجوانان باشگاه سلیمی رشت در هفته گذشته صعود خود را به عنوان تیم اول این گروه قطعی کرده بود، بازی حساس بین این تیم و شوتوکان تهران تکلیف دومین تیم صعود کننده به مرحله بعد را مشخص می‌کرد که این رقابت حساس و نفس‌گیر با نتیجه 17 بر 9 به نفع تیم کاراته شهید سلیمی رشت به پایان رسید و با این نتیجه صعود تیم شهید بیطرفان قم قطعی شد.
 
سلطانی با اشاره به نحوه و کیفیت برگزاری رقابت‌های این دوره لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، این رقابت‌ها با عنوان لیگ جوانه در شش گروه برگزار شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول این دوره از مسابقات، تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کردند و در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی، دو تیم از هر گروه به مرحله بعد راه یافت تا به این ترتیب مدعیان کسب عنوان قهرمانی چهره خود را نشان بدهند.
 
سرمربی تیم کاراته نوجوانان شهید بیطرفان قم تصریح کرد: در گروه دوم این رقابت‌ها که تیم پرامید شهید بیطرفان قم حاضر بود تیم کاراته باشگاه سلیمی رشت با کسب 27 امتیاز تیمی و 200 امتیاز انفرادی در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: این در حالی است که تیم کاراته نوجوانان شهید بیطرفان قم با کسب 18 امتیاز تیمی و 155 امتیاز انفرادی به عنوان تیم دوم بعد از سلیمی رشت موفق به کسب مجوز حضور در جمع تیم‌های راه یافته به مرحله دوم لیگ جوانه کاراته کشور شد.
 
سلطانی با اشاره به سرنوشت دیگر تیم‌های حاضر در این گروه خاطرنشان کرد: با مسجل شدن صعود تیم‌های سلیمی رشت و شهید بیطرفان قم، در نهایت تیم‌های شوتوکان تهران، شهید حاج شعبانعلی، هیئت کاراته ملارد و همراه اول در جایگاه سوم تا ششم این گروه قرار گرفتند و از ادامه رقابت‌ها بازماندند.
 
وی در بخش دیگری از صبحت‌های خود به اعضای تیم کاراته نوجوانان شهید بیطرفان قم در لیگ امسال اشاره کرد و افزود: چهره‌های مستعدی همچون سیدمجیدوکیلی، حسین خدری، امیرحسین گلبهار، سیدعلی مصباحی، متین محمدی یکتا، مرتضی محمدی مرام، محمدرضا محمودی، محمدمصطفی نوروزی، عرفان غفرانی وصال، سجاد علی بلندی، مهران محمدزاده، سیدمهدی موسوی، حسن علی بلندی، محمدرضا باقری، محمدحسین امیددوست، جواد عابری پروین، محمد گلستانی، علی صالح، علی محمدیاری، امیرحسین فرجی و علی پیری در ترکیب این تیم حضور داشتند.
 
سلطانی همچنین به همکاران خود در کادر فنی تیم کاراته نوجوانان شهید بیطرفان قم در لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: مجید جهان آرانژاد به عنوان سرپرست، علی سلطانی به عنوان مربی کاتا و مهدی طاهری، هادی حاج حسینی و کریم افشار به عنوان مربی کومیته در کنار میثم امیدی به عنوان مربی بدنساز برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgxn9q.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما