دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 22758

18 بازیکن در آستانه جدایی از صبای قم

قم نيوز : قم نیوز: قرارداد 18 بازیکن تیم فوتبال صبای قم در پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با این تیم به پایان رسید و این بازیکنان در آستانه جدایی از صبا قرار دارند.
18 بازیکن در آستانه جدایی از صبای قم
به گزارش قم نیوز، از جمع این ۱۸ بازیکن به احتمال زیاد به تعداد انگشتان دو دست نفراتی هستند که به صورت رسمی از تیم فوتبال صبای قم جدا خواهند شد و برخی از بازیکنان نیز ممکن است مورد توجه سرمربی صبای قم باشند و در این تیم ماندگار شوند.

در حالی که حدود ۲۳ روز از برگزاری دیدارهای هفته پایانی مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد و تیم‌ها به استراحت رفته‌اند، اما بازار نقل و انتقالات از اول خرداد ماه داغ و پرحرارت می‌شود و بازیکنان لیگ برتری از تیمی به تیم دیگر منتقل می‌شوند.

این در شرایطی است که مهلت نقل و انتقالات بازی‌های سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز اول خرداد ماه بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر آغاز می‌شود و تیم‌ها به صورت قانونی می‌توانند نسبت به جذب بازیکنان و مربیان مورد نظر خود اقدام کنند.

در این بین تیم فوتبال صبای قم نیز بعد از کسب رتبه نهم رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با سرمربیگری عبدالصمد مرفاوی هنوز تکلیف مدیرعامل جدید خود را مشخص نکرده تا هواداران این تیم بدانند که آیا مرفاوی در صبا ماندگار می‌شود یا شخص دیگری جایگزین وی خواهد شد.

از بین بازیکنان جوان یا با تجربه‌ای که در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن راه راه سفید و مشکی صبای قم برابر رقبای لیگ برتر به میدان رفته و در نهایت موفق به کسب مقام نهم شدند، قرارداد ۱۸ بازیکن با صبا به پایان رسیده است و این بازیکنان در آستانه جدایی از صبا قرار دارند.

هر چند در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس تصمیم باشگاه صبا، بازیکنان جدید این تیم قرارداد حداقل دو یا سه ساله با تیم صبا به ثبت رساندند ولی چند بازیکن در حال حاضر با صبا هیچ قراردادی ندارند و بازیکن آزاد به شمار می‌روند.

البته هواداران صبای قم نیز منتظر مشخص شدن مدیر عامل باشگاه و سپس معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم هستند تا با نظر وی، تیم صبا بتواند بازیکنان جدید مورد نظر را برای لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور و حضور در جام حذفی فوتبال ایران به خدمت بگیرد.

تیم فوتبال صبای قم در فصل ۹۴- ۱۳۹۳ لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که از هفته اول مرداد ماه آغاز می‌شود برای هفتمین فصل متوالی به عنوان نماینده فوتبال استان قم در مسابقات جام خلیج فارس به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdj50x.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما