يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 23073

تجلیل دختران هندبالیست قم به پاس نایب قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به پاس کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های هندبال قهرمانی دختران نوجوان کشور از تیم دختران هدف پویان قم تجلیل کرد.
تجلیل دختران هندبالیست قم به پاس نایب قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، مراسم تجلیل از تیم هندبال دختران هدف پویان قم دارنده مقام نایب قهرمانی رقابت‌های سال ۱۳۹۲ هندبال دختران نوجوان کشور شنبه‌شب در اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و اعضای این تیم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

در این مراسم عباس جهان‌بینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، سیدعلیرضا طباطبایی، رئیس هیئت هندبال قم، سیده لیلا عنبری، مسئول امور بانوان معاونت توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان و تعدادی دیگر از عوامل هیئت هندبال قم حضور داشتند.

میزبان این مراسم سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم بود و در ابتدای این مراسم سیدعلیرضا طباطبایی، رئیس هیئت هندبال استان قم گزارشی از وضعیت هندبال قم در هر دو بخش مردان و بانوان و رده های سنی مختلف آنها ارائه کرد.

طباطبایی با اشاره به موفقیت های هندبال قم در چند سال اخیر، اظهار کرد: بی‌تردید موفقیت‌هایی که در رده‌های سنی مختلف لیگ و پیکارهای قهرمانی هندبال مردان و بانوان باشگاه‌های کشور در این سال‌ها نصیب هندبال استان قم شده است، نتیجه سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه است.

وی یادآور شد: موفقیت هایی که در لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور با کسب عنوان قهرمانی توسط تیم صبا، در لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور با کسب عنوان قهرمانی توسط تیم هندبال بانوان هدف پویان قم و در هندبال دختران رده سنی نوجوانان کشور با کسب عنوان نایب قهرمانی توسط تیم دختران هدف پویان قم کسب کرده‌ایم همگی موید این مهم است.

رئیس هیئت هندبال استان قم بیان داشت: تیم دختران هدف پویان قم پشتوانه تیم بانوان بزرگسالان هدف پویان قم است که در سال ۱۳۹۲ به نمایندگی از قم در مسابقات هندبال دختران نوجوان کشور حضور یافت و با شایستگی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

وی خاطرنشان کرد: این تیم در مسابقات هندبال دختران نوجوان قهرمانی کشور که در بندرعباس برگزار شد نتایج بسیار خوبی برابر حریفان به دست آورد و تنها در دیدار نهایی با بدشانسی مواجه شد و با واگذار کردن نتیجه به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

در ادامه این مراسم عباس جهان‌بینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، موفقیت‌های هندبال را مرهون تلاش مجموعه هیئت هندبال قم و مربیان پرتلاش و دلسوز این رشته دانست و اظهار امیدواری کرد که هندبال قم بتواند در سال جاری نیز در عرصه رقابت‌های داخلی موفقیت‌های خود را تکرار کند و دختران و پسران ملی پوش هندبال قم نیز در تیم‌های ملی بدرخشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcex78w.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما