يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 24835

اجرای طرح ویژه کنترل اقلام پرمصرف در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی قم گفت: طرح ویژه کنترل اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان در استان قم کلید خورد.
اجرای طرح ویژه کنترل اقلام پرمصرف در استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان قم، محمدرضا واعظی‌پور اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم توجه به سلامت مردم، در این ماه پرخیر و برکت، طرح ویژه کنترل اقلام پر مصرف ماه مبارک در استان قم با حضور بازرسان این اداره کل آغاز شد.

مدیرکل استاندارد استان قم ادامه داد: در این طرح انواع فرآورده‌هایی که بیشترین مصرف را در سبد غذایی مردم دارد مورد بازرسی و نظارت دقیق این اداره کل قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده موارد بحرانی، از تولید و عرضه آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی همچنین در خصوص فرآورده‌ها و فاکتورهای مورد کنترل در این طرح اظهار کرد: در این طرح زولبیا و بامیه (از حیث پرکسید روغن استخراجی)، روغن‌های خوراکی خانوار و سرخ کردنی (از حیث فاکتورهای بحرانی فیزیکی و شیمیایی)، شکر (از حیث فاکتورهای بحرانی فیزیکی و شیمیایی)، انواع زعفران (از نظر کنترل رنگ و از حیث رنگ غیر مجاز)، جعبه‌های مقوایی مورد استفاده در قنادی‌ها (از حیث وزن)، خرما (از حیث فاکتورهای فیزیکی و شیمیایی)، کشک مایع، شیر پاستوریزه و پنیر تازه (از حیث فاکتورهای بحرانی) مورد بررسی قرار گرفته و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbswb5.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما