شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : 25068

عرضه 43 اثر جدید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

قم نيوز : قم نیوز: موسسه آموزشی و پژهشی امام خمینی(ره) 43 اثر جدید خود را در دومین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم عرضه کرده است.
عرضه 43 اثر جدید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
به گزارش قم نیوز به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن و عترت استان قم، رضا زندی، مدیر توزیع محصولات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در حاشیه دومین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم با اشاره به حضور و فعالیت ۴۵۰ ناشر برجسته مذهبی در این موسسه اظهار کرد: برترین و جامع‌ترین کتاب‌ها و آثار علوم انسانی و اسلامی در این موسسه به چاپ رسیده است.

وی افزود: مقتل جامع سید الشهدا نیز در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) وابسته به آیت الله مصباح یزدی تهیه شده که عنوان کامل‌ترین مقتل را به خود اختصاص داده است.

مدیر توزیع محصولات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به چاپ ۴۳ اثر جدید این موسسه پیرامون مباحث تربیتی و مشاوره‌ای طی سه ماه اخیر بیان کرد: ۵۰ اثر دیگر در زمینه علوم قرآنی طی چهار ماه گذشته چاپ مجدد شده است.

زندی، درس‌نامه تفسیر، معارف قرآن و راه و راهنمایی شناسی را جزء آثار نام برده خواند و ادامه داد: سیمای سرافراز به تالیف آیت الله مصباح یزدی به چاپ رسیده و جلد دوم آن در حال تهیه است.

وی به ارائه نرم افزار مجموعه آثار آیت الله مصباح یزدی در غرفه موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این نرم افزار شامل ۶۸ عنوان کتاب و هفت مقاله است و نسخه دوم جامع آن با ۹۰ عنوان کتاب در حال تهیه است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaawnu.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما