دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : 2557
بختیاری:

کفن و دفن نوزادان خانواده‌های تحت پوشش در قم رایگان است

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از کفن و دفن رایگان نوزادان زیر دو سال تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قم خبر داد.
کفن و دفن نوزادان خانواده‌های تحت پوشش در قم رایگان است
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری قبل از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مصوبات اخیر شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: از تاریخ پنجم آبان ماه تا پانزدهم آذرماه، ۸ جلسه رسمی و علنی به علاوه جلسات کمیسیون های چهارگانه هر کدام ۵ جلسه برگزار شد.

وی یادآور شد: به دنبال برگزاری این جلسات ۹۹ توافق نامه املاک واقع در طرح های شهری انجام و ۴۰ لایحه و ۲ طرح به تصویب رسید.

بختیاری با اشاره به برخی از مهمترین مصوبات در این مدت، بیان داشت: یکی از مهمترین این مصوبات تصویب مجوز خدمات رایگان کفن و دفن نوزادان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی قم تا سن ۲ سال است.

وی ادامه داد: تصویب مجوز تغییر سیستم حسابداری شهرداری از نقدی به تعهدی، تعرفه های دربستی سازمان اتوبوس رانی قم و حومه، مبلغ ۸۰ میلیون ریال برای کمک به مراسم بازآفرینی واقعه غدیر خم در روز عید غدیر و مجوز تفریغ بودجه سازمان قطار شهری به مبلغ یک میلیارد ریال از دیگر مصوبات در این مدت بوده است.

اعمال ماده ۹ در مورد تملک املاک واقع در مسیر ادامه بلوار شهید کریمی
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم همچنین از تصویب مجوز اعمال ماده ۹ املاک واقع در مسیر طرح ادامه بلوار شهید کریمی از سوی شورا خبر داد و افزود: همچنین با توجه به تاکیدات استاندار محترم و توجه خاص شورای شهر بر امر ساماندهی سیما و منظر شهری قم مجوز زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بحث تبلیغات در شورا به تصویب رسید.

وی بر امر ساماندهی سیما و منظر شهری قم تاکید و تصریح کرد: این مسئله دامنه بزرگی از جمله ساماندهی تابلوهای شهری، بنای ساختمان ها، زیبایی دیواره ها،تبلیغات شهری و ... شامل می شود که باید در راستای بهبود سیما و منظر شهری به آنها توجه شود.

عدم تناسب نماهای به کار رفته در ساختمان ها با بافت و اقلیم شهر قم
بختیاری بیان داشت: در حال حاضر بحث استفاده از نماهای جدید ساختمان ها در قم مسئله جدی است و نماهای به کار رفته تناسبی با بافت و اقلیم شهر قم ندارند به خصوص متاسفانه این مورد در ساختمان های تازه ساز ادارات دولتی و بانک ها بیشتر دیده می شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.mnuk49nm05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما