چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 27807
آیت الله علوی گرگانی:

تشکل‌های سیاسی در راستای خدمت به مردم اختلافات را کنار بگذارند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی در دیدار اعضای مجمع اصولگرایان با بیان اینکه تصمیمات عمومی تشکل‌های سیاسی باید در راستای خدمت به مردم باشد، گفت: همه باید تلاش کنیم مجموعه‌های سیاسی اختلافات را کنار بگذارند.
تشکل‌های سیاسی در راستای خدمت به مردم اختلافات را کنار بگذارند
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار اعضای مجمع اصولگرایان استان قم ضمن تسلیت شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با بیان اینکه تصمیمات عمومی تشکل‌های سیاسی باید در راستای خدمت به مردم باشد، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم مجموعه‌های سیاسی اختلافات را کنار بگذارند. امروز وحدت اصولگرایان زیر پرچم ولایت یک ضرورت است.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه در راستای حفظ نظام افزود: همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و بر اساس منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.
 
استاد برجسته حوزه علمیه اصل و اساس تشکل‌های سیاسی را پشتیبانی از ولایت فقیه برشمردند و این امر را جامع کل خیرات در دنیا و آخرت ذکر کرد.
 
وی با اشاره به حدیث "رَحِمَ اللّه ُ عَبْدا اَحیا اَمْرَنا" از امام رضا (ع) تصریح کرد: یکی از وظایف ما احیای امر اهل بیت عصمت و طاهرت است و این علوم را باید به مردم تعلیم داد و در جلسات خود از ذکر احادیث اهلبیت غافل نشویم.
 
استاد برجسته حوزه بیان کرد: مردم اگر شیرینی کلام اهل بیت را درک کنند به‌دنبال شما خواهند آمد در واقع باید آن را در کلام و رفتار شما لمس کنند و ببنید شما در این مسیر حرکت می‌کنید.
 
آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: در رفتارهای سیاسی خیلی باید مراقبت کرد، به‌ویژه در ارتباط با سایر تشکل‌ها  باید از تخریب دوری گزید و یک‌دیگر را جذب و همه را زیر سایه ولایت دعوت کنیم.
 
مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: در مسائل سیاسی باید در مقابل مشکلات و سختی‌ها صابر باشید و آبروی مردم را حفظ کنید و هر کاری را با علم و کمال پیش ببرید.
 
وی خاطرنشان کرد: موکدا به مسئولان گفته‌ام با آبروی دیگران بازی نکنید و عیب دیگران را بازگو نکنید. فقط به‌دنبال مسائل وبرنامه‌های خود باشید، از تخریب و صحبت در مورد دیگران به طور خودداری کنید و به تثبیت نقاط مثبت و تقویط نقاط منفی خود بپردازید.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcd5j0x.yt05z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما