يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 3019
ذوالنور در مناظره با کواکبیان:

از جبهه اصلاحات قبری هم وجود ندارد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان اگر یک درصد هم شانس پیروزی برای خود قائل بودند با قدرت در انتخابات ظاهر می‌شدند.
از جبهه اصلاحات قبری هم وجود ندارد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور شنبه شب در مناظره با کواکبیان که در سالن امام خمینی(ره) پردیس قم دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه امروز از جبهه اصلاحات حتی قبری وجود ندارد که ما بر سر آن فاتحه بخوانیم، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان خوب است به‌جای فکر کردن درباره وحدت اصولگراها به دنبال نجات اصلاحات باشند.

وی با بیان اینکه هیچکس نیست که نداند جبهه اصلاحات حیات سابق خود را ندارد، تصریح کرد: این به آن دلیل است که آقایان می‌دانند دوران آقای خاتمی حاکم نیست و همچنین خودشان مضطربند و گیج هستند و این گیجی رسانه‌ها را هم گیج کرده است.

ذوالنور با بیان اینکه اگر آقایان یک درصد هم احتمال پیروزی می‌دادند به این سردرگمی دچار نمی‌شدند، بیان کرد: اگر اصلاحات احتمال پیروزی می‌داد با قوت در انتخابات ظاهر می‌شد و این امر یعنی اینکه جبهه اصلاحات پیروزی را برای خود منتفی می‌داند.

وی با بیان اینکه برخی اصلاح‌طلبان امروز اعتراف کرده‌اند که ریاست جبهه اصلاحات را هیچکس به عهده ندارد، بیان کرد: آقای خاتمی گفته است که چه ما بیاییم و چه نیاییم یک رای بالای ۶۰ درصدی را خواهیم داشت و بازنده گروهی است که در انتخابات حضور نداشته است.

جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این مسئله که اصلاح‌طلبان مطرح می‌کنند که اگر ما نیاییم حضور حداکثری مردم در انتخابات را نخواهیم داشت برای ترساندن نظام و شورای نگهبان است که فیلترهایش را رها کند تا کسانی که آقایان می‌خواهند تایید شوند.

ذوالنور با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مردم با هر مشکلی که داشتند ولی حضور حد‌اکثری در انتخابات‌ها را رقم زدند، اظهار کرد: ملاک و انگیزه مردم برای حضور در انتخابات مباحث مهم‌تری از معیشت آنها است.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم مردم همیشه در صحنه حضور دارند و اگر خطایی هم اتفاق می‌افتد مردم را از آن جدا می‌کنیم، افزود: ما با عناصر پشت پرده و سلسله‌جنبان‌ها که فکر می‌کنند فرمان مردم در دست آنها است و می‌توانند با کمک بی بی سی و رویترز به یک مسیر مشخص هدایت کنند، مشکل داریم.

جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم نیتشان خیر و همیشه دلسوز انقلاب هستند، بیان کرد: البته ممکن است که در انتخاب مصداق‌ها اشتباه کنند ولی در دور بعدی انتخابات آن را جبران می‌کنند و همیشه مردم را باید از بدنه طراحان فتنه جدا کرد.

وی گفت: همه کسانی که در یوم‌الله نهم دی ماه حضور داشتند به‌ احمدی‌نژاد رای نداده بودند و به اعتراف برخی شبکه‌های خارجی بیش از ۴۰ میلیون نفر در خیابان‌های کشور حضور داشتند و این نشان می‌دهد که مردم زود به اشتباه خود در تشخیص مصداق‌ها پی می‌برند.

ذوالنور با بیان اینکه ما معیاری داریم با عنوان خط امام و مکتب امام که رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد امسال و سال قبل آن را تبیین کردند، اظهار کرد: ما بر اساس گفتمان اصولگرایی از فرد حمایت می‌کنیم و اگر فاصله گرفت به همان اندازه از او فاصله می‌گیریم و سعی می‌کنیم او را دوباره نزدیک کنیم و اگر به تقابل رسید نزدیک‌ترین فرد هم که به ما باشد زیر پا له می‌کنیم.

وی گفت: در جریان فتنه پارلمان انگلیس بیانیه می‌دهد و از فتنه دفاع می‌کند و بی‌بی‌سی و رویترز تمام توان خود را در این فتنه به‌کار می‌گیرند ولی جریان اصلاحات یک بار راهشان را از آنها جدا نکردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.z8xbjh87o9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما