يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 3025
ذوالنور در مناظره با کواکبیان؛

جریان انحرافی مانند یک تومور بدخیم است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جریان انحرافی همانند یک تومور بدخیم به نخاع چسبیده است.
جریان انحرافی مانند یک تومور بدخیم است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در مناظره با مصطفی کواکبیان با بیان اینکه ما منکر جریان انحرافی نیستیم، اظهار کرد: برای ما جریان اصولگرایی مهم است و اگر هر شخصی از این جریان فاصله بگیرد ما هم از او فاصله خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی مانند توموری بدخیم به نخاع چسبیده است، بیان کرد: ممکن است جراحی و برخورد با این تومور برای نظام تبعاتی داشته باشد، ولی این به آن معنا نیست که نباید با آن برخورد کرد.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز لیدر جریان انحرافی می‌گوید ما برویم سراغ جریان اصلاحات و فتنه که اگر بتوانیم یک ائتلاف ۴۰ یا ۵۰ نفره هم داشته باشیم خوب است.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد هیچگاه هدف را گم نکرده است، عنوان کرد: اگر فرمان ماشین انقلاب در دستان آقای موسوی بود این ماشین به سمت غرب هدایت می‌شد.

ذوالنور با بیان اینکه آقای کواکبیان ابتدا باید موضع خود را در برابر جریان اصلاحات و فتنه مشخص کند، خاطرنشان کرد: آقای موسوی‌خوئینی‌ها گفته است که هنوز موسوی و کروبی بهترین گزینه‌ها هستند، متاسفانه استخوان‌بندی جبهه اصلاحات را سازمان مجاهدین و مشارکت تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تفاوت ما با جبهه اصلاحات بر این است که ما به شخص قائل نیستیم بلکه به جریان‌ اصولگرایی قائل هستیم، گفت: آقای موسوی کد می‌دهد به مردم که قانون اساسی ما متزلزل است و اگر افکار عمومی آن ایجاد شود ما می‌توانیم آن را تغییر دهیم، اگر رئیس‌جمهور ۱۱ روز دورکاری می‌کند و کسی برایش فریاد نمی‌کشد به دلیل آن است که ما به جریان اصولگرایی اعتقاد داریم.

وی با بیان اینکه دولت اقدامات بسیار مثبتی انجام داده است، تصریح کرد: ‌ما در دولت آقای خاتمی نمی‌توانیم به کارهای اقتصادی نمره بدهیم چون کاری صورت نگرفته است و کارنامه‌اش سفید است ولی در دولت آقای احمدی‌نژاد فعالیت‌های زیربنایی خوبی صورت گرفته است.

ذوالنور با بیان اینکه در دولت اصلاحات ده‌ها نظر رهبری اعمال نشده است، بیان کرد: آیندگان می‌فهمند که چه خیانت‌هایی در گذشته انجام شده است، اگر دولت ‌خاتمی پنج سال دیگر ادامه می‌یافت تحریم و پلمب‌های مراکز نظامی و هسته‌ای ما نیز پنج سال دیگر ادامه می‌یافت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.5bfurhbgsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما