سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 4900
حجت‌الاسلام ذوالنوری:

مقام معظم رهبری توطئه جریان انحرافی را در نطفه خفه كرد

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام ذوالنور با تاكید بر حضور حداكثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تمام رسانه‌های خود را بسیح كرده است كه حضور مردم را كمرنگ كرده و نظام را با بحران عدم مقبولیت روبرو كند.
مقام معظم رهبری توطئه جریان انحرافی را در نطفه خفه كرد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام  مجتبی ذوالنوری در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا با بیان اینكه جامعه شناسان جامعه را به سه لایه رهبران، خواص و توده‌های مردم تقسیم می‌كنند؛ اظهار داشت: جامعه شناسان معتقدند اگر لایه دوم كه جایگاه خواص است نقش خود را به درستی ایفاد نكنند آن جامه دچار گسست و فروپاشی خواهد شد.

وی با بیان اینكه خواص در هر جامعه رابط بین رهبران و توده مردم هستند، خاطرنشان كرد: اگر خواص مواضع رهبری را به درستی تشخیص ندهند یا تشخیص بدهند اما به مردم منتقل نكنند و یا به مردم منتقل كنند اما آن را در جامعه نهادینه نكنند، طبیعتا ارتباط بین رهبری و توده مردم عمیق نخواهد بود و جامعه و نظام سیاسی دچار آسیب و فروپاشی خواهد شد.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره بسیج تمام امكانات دشمن در فتنه ۸۸ علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: ۱۳ ماه قبل از انتخابات سال ۸۸ ابراهیم یزدی به آمریكا رفت و در جلسه‌ای با حضور سران آمریكا، عناصر ضدانقلاب و اپوزوسیون شركت كرد تا برای انتخابات خرداد ۸۸ برنامه‌ریزی كنند كه نتیجه آن جلسه تلاش برای اعلام تقلب و ابطال انتخابات بود.

وی با بیان اینكه در همین راستا كمیته صیانت از آرا تشكیل شد تا به دنیا اعلام كنند جمهوری اسلامی قابل اطمینان نیست، یادآور شد: كارشناسان معتقدند بقاء هر نظام، بستگی به سرمایه ملی آن نظام، یعنی اعتماد ملی و اعتبار ملی دارد.

حجت‌الاسلام ذوالنوری افزود: اعتماد ملی یعنی اینكه مردم چقدر به نظام اعتماد دارند و اعتبار ملی یعنی آن نظام چه میزان در پیش مردم دارای اعتبار است.

وی با بیان اینكه تشكیل كمیته صیانت از آرا یعنی هدف قرار دادن اعتبار ملی و اعتماد ملی، تصریح كرد: با این طراحی و سناریو به افكار عمومی سوار شدند.

كاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه وقتی سخن از فتنه به میان می‌آید بین مردم و فتنه گران تفاوت وجود دارد، بیان داشت: امكان دارد بخشی از مردم تشخیص‌شان اشتباه باشد، اما عناد، خصومت و كینه با نظام ندارند و زمانی كه متوجه اشتباه خود شوند بر می‌گردند و اصلاح خواهند كرد.

وی در همین رابطه به انتخاب بنی‌صدر با رای مردم اشاره كرد و اظهار داشت: همین مردم وقتی متوجه شدند انتخابشان درست نبوده است و رأی آنها اشتباه بوده است بنی صدر را به پایین كشیدند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری با اشاره به دلایل عدم برخورد نظام با بنی‌صدر خاطرنشان كرد: بنی صدر وقتی با آرایش زنانه فرار كرد هرچه داشت با خود برد اما اگر اعدام می‌شد آنرا به بت و قهرمان تبدیل می‌كردند.

وی ابراز داشت: یكی از دلایل عدم برخورد با سران فتنه نیز همین امر است زیرا نظام نمی‌خواهد از آنها قهرمان سازی كند بلكه نوع سیاستی كه نظام در قبال سران فتنه اتخاذ كرد آنها را به مردگان سیاسی تبدیل كرد كه هیچ‌كاری از آنها ساخته نیست.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینكه نباید مردم را با فتنه‌گران برابر بدانیم، خاطرنشان كرد: اقشار مختلف مردم حتی جمع كثیری از آن حدود ۱۴ میلیون نفری كه به ۳ كاندیدای دیگر در انتخابات ۸۸ رای داده بودند در ۹ دی مشاركت حداكثری داشتند و میخ آخر را به تابوت خیمه زدند و استكبار جهانی را كور كردند.

وی تاكید كرد: مردم وقتی گره زلف فتنه گران با سران كفر و اقداماتی از قبیل كشته‌سازی، شهید‌سازی،‌ كمیته قاچاق انسان و حمایت صریح آمریكا و انگلیس از فتنه را دیدند و احساس كردند زیرپرچم خط امام در فتنه ۸۸ تمام گروه‌های ضد انقلاب سینه می‌زدند، راه خود را از فتنه گران جدا كردند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری با بیان اینكه اصحاب فتنه و استكبار جهانی در فتنه ۸۸ برای براندازی نظام چیزی كم نگذاشتند اظهار داشت: حتی مردان خاكستری و پرده نشین نیز كه احساس كردند فتنه ۸۸ تیر خلاص به مغز نظام است از پشت صحنه به میدان آمدند.

وی خاطرنشان كرد: در این شرایط برخی از خواص نیز لغزیدند و راه را كج رفتند و برخی نیز موضع سكوت را انتخاب كردند و كارآمدی خود را از دست دادند.

كاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلش شورای اسلامی تصریح كرد: اما آنچه مانع از فروپاشی و سقوط نظام اسلامی در فتنه گسترده سال ۸۸ شد دو عامل رهبری با كفایت و جامع الشرایط و بصیرت، اعتقادات و باورهای دینی مردم بود.

وی با بیان اینكه در نظام اسلامی رابطه مردم با رهبری رابطه امام و امت است نه رابطه حاكم و شهروند، یادآور شد: در نظام اسلامی تنها راه ارتباط مردم با رهبری خواص نیستند بلكه خواص كوره‌راه‌هایی برای ارتباط هستند اما شاهراه‌ها و اتوبان عشق و باورهای دینی مردم آنها را به رهبری متصل می‌كند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری افزود: اگر در این مسیر خواص به هر دلیلی جا بمانند مردم معطل آنها نمی‌مانند و پشت سر رهبری حركت خواهند كرد، همان اتفاقی كه در فتنه ۸۸ رخ داد.

وی ولی فقیه را ستون خیمه نظام اسلامی دانست و گفت: در فضای ولایتمداری، محور، محك و حجت ولی فقیه است.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه در تبیین ولایتمداری اظهار داشت: ولایتمداری به آن معنا است كه اگر نظر من به هر دلیلی با نظر رهبری متفاوت است به قصد قربت‌الی‌الله و عبادت و با طیب خاطر نظر خودم را زیر پابگذارم و از رهبر تبعیت كنم.

وی با اشاره توصیه‌های موكد رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند ماه اخیر به حضور حداكثری مردم در انتخابات مجلس نهم ابراز داشت: بحث حضور حداكثری مردم در انتخابات مجلس نهم امری جدی است زیرا دشمن تمام رسانه‌های خود را بسیح كرده است كه حضور مردم را كمرنگ كند و نظام را با بحران عدم مقبولیت روبرو كند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری با بیان اینكه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصیرت و بینش مردم را نشان داد، خاطرنشان كرد: این حضور نشان داد كه مردم كاملا پشت سر رهبری حركت می‌كنند و نسبت به رسانه‌های بیگانه بی اعتماد هستند.

وی عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای را تهدید دانست و گفت: حضور حداكثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، عزت، سربلندی و پیشرفت كشور را به همراه خواهد داشت.

كاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه مسوولان و قوا باید دغدغه حل مشكلات مردم را داشته باشند، اظهار داشت: اگر مسوولان درست تدبیر می‌كردند غده‌ای به نام امیر منصور آریا از بدنه اقتصادی كشور بیرون نمی‌آمد.

وی با بیان اینكه نباید معامله گرانه و سوداگرانه از تریبون‌ها استفاده كنیم، خاطرنشان كرد: آنجا كه لازم است باید فریاد بزنیم اما نه فریادی كه نظام و انقلاب را تضعیف كند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری با اشاره به اینكه در نظام اسلامی حتی یك مورد سواستفاده‌های اقتصادی قابل قبول نیست، ابراز داشت: اما اینكه برخی‌ها بیایند مواردی مثل اختلاس سه هزار میلیاردی را همانند چماق برسر نظام و سیستم اجرایی كشور بكوبند اشتباه است زیرا این ضربه به نظام است.

وی تصریح كرد: اگر ما نقدی داریم این نقد از درون و برای بهتر شدن اوضاع است نه برای اینكه در مردم دلسردی و یأس به وجود آوریم و انشاالله از آزمونی كه در پیش داریم بتوانیم با قدرت عبور كنیم.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه در بخش پرسش و پاسخ این مراسم از جریان انحرافی به عنوان به عنوان غده وخیم، خطرناك و پلید یاد كرد و گفت: البته جریان انحرافی مساوی با دولت نیست، اگر دولت را وزنه صد كیلویی حساب كنیم جریان انحرافی یك غده چند گرمی است.

وی بیان اینكه اگر باز هم به شرایط ۸۸ برگردیم دكتر احمدی نژاد بهترین انتخاب است، خاطرنشان كرد: اگر كسانی مثل میرحسین موسوی فرمان ماشین انقلاب را به دست می‌گرفتند انقلاب به طور كلی از مسیر خود خارج می‌شود زیرا این افراد به دنبال نفی ولایت فقیه از نظام سیاسی كشور بودند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری با بیان اینكه نقد ما به دولت داخلی است و نباید پركاری دولت دكتراحمدی نژاد را نادیده بگیریم، خاطرنشان كرد: دولت تا هر زمان كه در مسیر رهبری حركت كند بیشتر حمایت خواهیم كرد و هر وقت كج برود انتقاد خواهیم كرد.

وی تصریح كرد: انتقاد باید برای بهتر شدن و جلوگیری از آسیب باشد بنابراین اگر هم نقدی داریم با ملاحظات جنبی باشد نباید به گونه‌ای صحبت كنیم كه اصحاب فتنه و كسانی كه به طور زیربنایی با نظام مشكل داشتند و مبانی فكری آنها غربی و لاییك است تشویق شوند.

كاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص نفوذ جریان انحرافی به مجلس نهم اظهار داشت: جریان انحرافی پروژه وزارت اطلاعات را برای تسخیر مجلس در دست داشت تا اكثر نمایندگان مجلس را از خود كنند ولی با هوشیاری، درایت، بیداری، قاطعیت و توجه مقام معظم رهبری این توطئه در نطفه خفه شد.

وی افزود: هر چند امروز هم جریان انحرافی در تلاش است اما با رسوا شدن جریان آن برد گذشته را ندارند و به نظر نمی‌رسد بتوانند بیش از ۳۰ یا ۴۰ كرسی مجلس را به دست آورند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری در پاسخ به سوالی در خصوص علت كاندیدا شدن از شهر مقدس قم گفت:‌ با توجه به جایگاه ویژه شهر مقدس قم در روایات، خدمتگذاری در این شهر مایع افتخار و ارزشمند است.

وی اضافه كرد: طبق فرموده امام هفتم مردم قم بهترین شیعیان هستند و ولایت اهل بیت در وجود آنها عجین شده است و بنده خواستم از فرصتی كه در اختیار دارم در خدمتگذاری به مردم این شهر استفاده كنم.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه در سوالی در خصوص هاشمی رفسنجانی ابراز داشت: اگر هاشمی رفسنجانی با آن كیاست، زیركی و باهوشی، قدرت مدیریت و‌ سوابق درخشان قبل و بعد از انقلاب، پشت سر مقام معظم رهبری حركت كند بنده زیرپایش را می‌بوسم و هیچ كسی برای مقام معظم رهبری هاشمی نمی‌شود.

وی افزود: ولی آقای هاشمی متاسفانه در دوران اصلاحات و دوران فتنه و بعد از فتنه تا حالا مسیرش را جدا نكرده است به گونه‌ای كه خطبه نماز جمعه آقای هاشمی رفسنجانی در دوران فتنه مخالف خطبه مقام معظم رهبری بود.

حجت‌الاسلام ذوالنوری با بیان اینكه ملاك برای ما رهبری است تصریح كرد: اگر آقای هاشمی رفسنجانی كه رهبر معظم انقلاب برای حفظ ایشان سنگ تمام گذاشتند،  خودش نخواهد مسیرش را با رهبری تطبیق دهد، "هیچ كس برای من هاشمی نمی‌شود" هم از بین می‌رود.

وی تاكید كرد: باید دعا كنیم آقای هاشمی با طناب پوسیده دیگران به چاه نرود و خودش را از مسیر رهبری جدا نكند زیرا ملاك برای ما رهبری است و این گله‌مندی را ما در حركت آقای هاشمی می‌بینیم.

كاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مجلس هشتم را مجلسی عتیقه دانست و گفت: هر چند تابلو مجلس هشتم اصولگرایی بود اما خروجی آن به ضرر اصولگرایی و به نفع اقلیت بود.

وی افزود: در مجلسی كه به اسم اصولگرا است نظر صریح مقام معظم رهبری در رابطه با دانشگاه آزاد به رای نمایندگان گذاشته می‌شود و این فاجعه است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.78ebjh8o79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما