قم نيوز : قم نیوز: دولت یازدهم بار دیگر یک فرد امنیتی را برای مدیریت استان قم برگزید و هدایت استانداری قم را به یکی از مدیران سابق وزارت اطلاعات سپرد.
سید مهدی صادقی، عضو سابق وزارت اطلاعات و استاندار قم از 24 تیتر ماه 1394.
سید مهدی صادقی، عضو سابق وزارت اطلاعات و استاندار قم از 24 تیتر ماه 1394.
به گزارش قم نیوز، دولت یازدهم در جلسه امروز هیئت دولت، هدایت قم را به یکی از پرسنل سابق وزارت اطلاعات سپرد تا ام القرای جهان تشیع همچنان توسط یکی از ماموران سابق امنیتی هدایت شود.

سید مهدی صادقی، سابقه همکاری با علی ربیعی، وزیر کار فعلی و یکی از مهره های پشت پرده دولت اصلاحات را دارد و مدتی نیز مدیر انبارهای وزارت کار بوده است. با این سابقه صادقی و همکاری سابق وی با وزارت اطلاعات، کسی از انتصاب وی به عنوان استاندار قم متعجب نشده است، زیرا استاندار سابق قم نیز سوابق متعدد امنیتی داشت، اگر چه هیچ یک از این سوابق در مدیریت قم به وی کمک نکرد و رویه وی سبب معطل شدن کارهای قم شد.

قم از ابتدای استان شدن برای دولت های مختلف اهمیت خاصی داشته است و دولت های قبلی سعی در انتصاب استانداران توانمند و با سابقه برای حل زیربنایی مشکلات قم داشته اند اما دولت یازدهم با جهت گیری خود در انتصاب استاندارانی با سابقه امنیتی، در صدد حل مشکلات قم با به کارگیری چنین افرادی است، امری که تجربه نخست آن ناموفق بود و استاندار جدید نیز هنوز در محک آزمایش قرار نگرفته است.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcaoyne.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ایشان یک قمی اصیل و سابقه درخشانب از نظر مدیریتی در کشور دارند.