چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 33624
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم مطرح کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه، سخنران راهپیمایی 13 آبان قم

قم نيوز : قم نگار: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان در قم گفت: ساعت 10 راهپیمایی از میدان روح‌الله تا حرم حضرت معصومه (ع) برگزار می‌شود که سخنران این مراسم نیز حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه، سخنران راهپیمایی 13 آبان قم
به گزارش قم نگار، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان که در سالن ادارات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: افتخارما است که دانش‌آموز و قشر فرهنگی همانند دیگر اقشار جامعه شعار استکبار ستیز "مرگ بر آمریکا" را سر بدهد.

وی با بیان اینکه در هربخشی اگر اطلاع رسانی مناسبی انجام شود مردم مشارکت و حضور حداکثری خوبی دارند عنوان کرد: شهرداری قم در ایام‌الله حضور جدی و مشارکت خوبی دارد که نیازمند اهتمام بیشتری در این زمینه برای راهپیمایی ۱۳ آبان امسال هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان عنوان کرد: در بخش اتوبوس‌رانی باید همکاری خوبی میان آموزش و پرورش و شهرداری انجام شود تا دانش آموزان برای بازگشت از راهپیمایی به منازل خود دچار مشکلی نشوند.

لطفی تصریح کرد: همه افراد در فراخوان و دعوت از امت حزب‌الله برای حضور و مشارکت در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه مشارکت داشته باشند و با صدور بیانیه در راستای پرشکوه‌تر برگزار شدن این روز اهتمام لازم داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در استان قم اظهار داشت: ساعت ۹ صبح تجمع مقابل بیت امام خمینی (ره) و میدان روح‌الله انجام می‌شود و ساعت ۱۰ راهپیمایی از میدان روح الله تا حرم حضرت معصومه (ع) برگزار می‌شود که سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchk-nx.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما