جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : 33963
دبیر انجمن اقتصادی اسلامی حوزه خبر داد

راه‌اندازی ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی

قم نيوز : قم نگار: دبیر انجمن اقتصادی اسلامی حوزه گفت: راه‌اندازی ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی انجمن اقتصاد یکی از فعالیت‌های مهم انجمن بوده و به طور مستقیم راهبردهای اقتصاد مقاومتی را در سطح کلان پیگیری می‌کند.
راه‌اندازی ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی انجمن اقتصاد اسلامی اظهار کرد: انجمن به صورت عملی و اجرایی به انجام وظیفه می‌پردازد و به طور عمده فعالیت‌های مثبت و موثری در زمینه اقتصاد اسلامی در این انجمن انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انجمن تشکلی است که هماهنگ‌سازی، سازماندهی و برخی اوقات کارهای پروژه‌ای را انجام می‌دهد و با همین هدف گام برمی‌دارد.

دبیر انجمن اقتصادی اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه انجمن اقتصاد اسلامی با احساس مسئولیت در زمینه فعالیت‌های اساسی اقدام به عمل می‌کند، گفت: راه‌اندازی ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی انجمن اقتصاد یکی از فعالیت‌های مهم انجمن بوده و به طور مستقیم راهبردهای اقتصاد مقاومتی را در سطح کلان در کل کشور پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی، اجرای اقتصاد مقاومتی و تشکل‌هایی که باید در زمینه اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد، در انجمن انجام می‌شود و کار ستادی و کلان در سطح کشور را مرکز و ستاد راهبردی انجام می‌دهد.

صباغی عنوان کرد: اکنون این مرکز راه‌اندازی شده و هر هفته در حال فعالیت در انجمن است و موضوعات پژوهشی و اقتصاد اسلامی را کار کرده و فعالیت‌هایی انجام شده است.

وی یادآور شد: خلأهای موجود و عرصه‌هایی که نیاز به کار تحقیقاتی و پژوهشی دارد، بررسی شده و پژوهش در این زمینه از اولویت‌های پژوهش اقتصاد مقاومتی است که کل آثار موجود بررسی‌ شده است و کمبودها و بخش‌هایی که نیاز به کار دارد، مشخص شده است.

دبیر انجمن اقتصادی اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: انجمن اقتصاد اسلامی پروژه‌هایی با مشارکت اعضا انجام می‌دهد و مجلات و مقالاتی تالیف می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdsn0s.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما