شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 3424

سقای بی‌ریا از مسوولیت دفتر جامعه مدرسین استعفا کرد‌

قم نيوز : قم نیوز: با موافقت آیت‌الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حجت الاسلام ناصر سقای‌ بی‌ریا از سمت مسوولیت دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم استعفا کرد.
سقای بی‌ریا از مسوولیت دفتر جامعه مدرسین استعفا کرد‌
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ناصر بی‌ریا که پس از پایان خدمت در سمت مشاوره رییس جمهور در امور روحانیت، به عنوان مسوول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فعالیت می‌کرد، از سمت خود استعفا کرده و این استعفا با موافقت آیت‌الله یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روبه‌رو شد.

متن استعفای سقای بی‌ریا خطاب به آیت‌الله یزدی به این شرح است:
همانگونه که مستحضرید انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی، به دلیل نقشه‌های پیچیده دشمنان داخلی و خارجی دارای اهمیت مضاعفی است. اینجانب، به دلیل احساس تکلیف شرعی برای حضور در این عرصه، از حوزه انتخابیه تهران اقدام به ثبت‌نام ‌کرده‌ام.

پیش از این نیز با وجود مسوولیت‌های دیگر پیرو دعوت حضرت‌عالی، جهت امتثال امر، مسئولیت دفتر جامعه محترم مدرسین را به شکل نیمه‌وقت پذیرفته بودم. اکنون با توجه به آغاز فعالیت‌های لازم برای انتخابات، ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد حضرت مستطاب عالی،‌ امیدوارم عذر و استعفای اینجانب را از مسوولیت دفتر جامعه پذیرا باشید.

از خداوند متعال به برکت ادعیه زاکیه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شفای عاجل و کامل و طول عمر با برکت و توأم با عزت آن استاد گرانقدر را خواهانم.

در پی موافقت آیت‌الله یزدی با استعفای سقای بی‌ریا طی حکمی حجت الاسلام علی ابراهیمی به عنوان سرپرست دفتر جامعه مدرسین منصوب شده است.

در حکم انتصاب حجت‌الاسلام علی ابراهیمی که به امضای آیت‌الله یزدی رسیده، آمده است:
به موجب این حکم جنابعالی به عنوان سرپرست دفتر جامعه مدرسین منصوب می‌شوید، امید است با توجه به سوابق کاری در دفتر و آشنایی کامل با شرح وظائف و رعایت اساسنامه و دیگر مقررات مربوط امور دفتر تا تعیین مسوول با تدبیر و به خوبی توسط آن جناب اراده شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.w8xbjh8ee9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما