شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 38778
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آماده باش ۳ هزار نيروي خدماتي در نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: سيد امير سامع معاون شهردار قم با اشاره به حضور ۳ هزار نيروي خدماتي شهرداري براي ايام نيمه شعبان گفت: ۱۲ پاركسوار از نظر دسترسي‌ها و... مشخص شده است و در ورودي هر پاركسوار ستادهاي اجرايي مستقر هستند و امكانات مورد نياز نيز فراهم شده است.
آماده باش ۳ هزار نيروي خدماتي در نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، سيد امير سامع با تبريك ميلاد حضرت وليعصر(عج) بيان كرد: اميدواريم كه شهرداري هم در كنار ديگر دستگاه‌ها و مردم بتواند خدمتگزار خوبي به زائران و مجاورين باشند.

وي با اشاره به حضور ۳ هزار نيروي خدماتي شهرداري براي ايام نيمه شعبان افزود: ۱۲ پاركسوار از نظر دسترسي‌ها و... مشخص شده است و در ورودي هر پاركسوار ستادهاي اجرايي مستقر هستند و امكانات مورد نياز نيز فراهم شده است.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم با اشاره به اينكه روشنايي پاركسوارها انجام شده است،‌گفت: جلساتي با پليس راهور و راهنمايي و رانندگي برگزار شده تا زائران از ورودي‌هاي مختلف به صورت مناسب به پاركسوارها هدايت شوند.

وي افزود: براي هر پاركسوار رنگي مشخص شده است و اين امر زائران را در راهنمايي شدن به محل پاركسوار كمك مي‌كند.

سامع بيان كرد: چهار پاركسوار كه داراي فاصله بيشتري با مسجد مقدس جمكران است اتوبوس مشخص شده است تا زائران به مسجد مقدس جمكران منتقل شده است.

وي با اشاره به اينكه حجم زائران و مجاورين حضرت بسيار چشمگير است، خاطرنشان كرد: سرويس‌ دهي رايگان به زائران صورت مي‌گيرد و از همه ظرفيت‌ها استفاده شده است.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم بيان كرد: با همكاري كه بين همه دستگاه‌ها صورت گرفته است اميدواريم كه خدمات لازم به زائران در نيمه شعبان ارائه شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc4mq1.2bq4m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما