چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 39971
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی:

صهیونیست‌ها و سعودی‌ها کمر به نابودی اسلام بسته‌اند/ شکرانه وجود رهبری التزام عملی به مطالبات ایشان است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: در عرصه بین‌المللی صهیونیست‌ها و سعودی‌ها کمر به نابودی اسلام بسته‌اند و مزدوران آنها فتنه بزرگی را در مناطق مسلمان‌نشین مدیریت می‌کنند ولی راه به جایی نمی‌برند.
صهیونیست‌ها و سعودی‌ها کمر به نابودی اسلام بسته‌اند/ شکرانه وجود رهبری التزام عملی به مطالبات ایشان است
به گزارش قم نیوز،  آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: تقوای الهی محصول روزه ماه مبارک رمضان است و مراقب باشیم که شیطان این سرمایه ارزشمند را به سرقت نبرد.

وی با بیان اینکه خداوند ضمن معرفی شیطان به عنوان عدو مبین وظایفی را برای ما روشن کرده است، افزود: از جمله این وظایف پیروی نکردن از شیطان و دشمنی کردن با او است.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه باید از وسوسه‌های شیطان به خداوند پناه برد، گفت: از خداوند متعال به برکت اهل بیت عصمت و طهارت می‌‌خواهیم که ما را در مقابله با شیطان یاری بفرماید.

امام جمعه قم با تبریک روز عید سعید فطر به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و نمازگزاران و مؤمنین بیان کرد: بعد از پایان ماه مبارک رمضان باید ببینیم که آیا امروز برای همه ما عید است. امام علی(ع) فرمودند امروز برای کسانی عید است که روزه آنها مورد قبول پروردگار قرار گرفته و عبادات ایشان پذیرفته شود.

وی گفت: مردم جهان برای خودشان روزهای شادی خاصی به دلایلی دارند و در فرهنگ اسلام اعیاد به دنبال اطاعت اوامر الهی است. عید قربان بعد از انجام فریضه حج و اطاعت امر خداوند است، عید غدیر بعد از معرفی امر خدا در معرفی خلیفة الله شکل می‌گیرد و پس از معرفی امام علی(ع) به عنوان ولی و جانشین پیامبر به عنوان روز عید مردم شد.

سعیدی با بیان اینکه عید سعید فطر پس از یک ماه روزه‌داری شکل گرفته است، بیان کرد: ‌مردم در این ماه درس مبارزه با هوای نفس را فرا گرفته‌اند و آنقدر این روز پر اهمیت است که ما خدا را به این روز قسم داده‌ایم و از خداوند می‌خواهیم که معرفت ما را نسبت به خودش، رسول اکرم(ص) و امام عصر(عج) زیاد کند.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقوا به حدی است که امام علی (ع) در کلامی برای تمام ابتلائات و دردهای روحی و جسمی بشر فقط داروی تقوای الهی را تجویز می‌کنند، ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب در دیدارهای صمیمانه با اقشار مختلف رهنمودها و هدایت‌های ارزشمندی برای همگان داشتند و شایسته است که از درون این فرمایشات، مطالبات رهبری شناسایی شده و هر کس که مخاطب این مطالبات است تلاش کند که رهنمودهای ایشان را عملی کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه شکر داشتن چنین رهبری التزام علمی به مطالبات ایشان است، گفت: رهبری از ولنگاری فرهنگی گله‌مند بودند که باید به این فرمایش ایشان توجه شود. تلاش برای اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی، ترویج عفاف و حجاب و جلوگیری از کسب درآمدهای نامشروع از طریق چنگ‌اندازی به بیت‌المال از مطالبات ایشان بود.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) اضافه کرد: در عرصه بین‌المللی صهیونیست‌ها و سعودی‌ها کمر به نابودی اسلام بسته‌اند و مزدوران آنها فتنه بزرگی را در مناطق مسلمان نشین مدیریت می‌کنند ولی راه به جایی نمی‌برند.

وی تاکید کرد: امروز مردم مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین و... از انقلاب و مقاومت اسلامی ایران برابر استکبار الگو گرفته‌اند و در برابر دشمنانشان از جمله اسرائیل متجاوز که ادعای حکومت از نیل تا فرات را داشت و امروز در سرزمین‌های اشغالی محبوس شده است و آل سعود که ادعای مدیریت جهان اسلام را داشت و امروز از بی آبروترین کشورها به شمار می‌رود، ایستادگی می‌کنند.

سعیدی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همه کشورها را به مبارزه با استکبار جهانی فرا می‌خواند. ایران تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست ولی هر متجاوزی که بخواهد کوچکترین تعدی به این کشور داشته باشد پاسخ قاطعی دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciz3ap.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما