پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 40336
منبع : پایگاه اطلاع رسانی بهزيستي قم
مدیر کل بهزیستی استان قم:

ورود به مسائل اجتماعی یکی از اولویتهای کاری بهزیستی می باشد

قم نيوز : قم نیوز: در دیدار سرهنگ حسن رودباری آملی فرمانده یگان ویژه استان قم در ستاد بهزیستی قم با مدیر کل بهزیستی مسائل اجتماعی استان مورد بررسی قرار گرفت.
ورود به مسائل اجتماعی یکی از اولویتهای کاری بهزیستی می باشد
به گزارش قم نیوز، در این دیداررضا سلیقه به نقش و جایگاه نیروی انتظامی اشاره کرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی، ضامن حفظ و حراست و شرافت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیر کل بهزیستی قم آرامش را بزرگترین هدیه در جامعه دانست که تلاش بی وقفه نیروی انتظامی منجر به برقراری آرامش در جامعه است.

 وی ادامه داد: همراهی و توجه مسئولین در اجرای برنامه های اجتماعی تاثیر مثبت در رفاه و آسایش افراد جامعه دارد و ورود به مسائل اجتماعی، یکی از اولویتهای کاری بهزیستی می باشد.

سلیقه در ادامه از همکاری بسیار نزدیک نیروی انتظامی، در زمینه پیشگیری از جرائم، خصوصاً اعتیاد و آسیبهای اجتماعی قدر دانی  نمود و تاکید کرد: امنیت پایدار بدون توجه به رویکرد اجتماعی و مشارکت همگان بدست نمی آید.

در ادامه سرهنگ حسن رودباری آملی فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی قم،  ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: اعتقاد ما بر این است که اجرای طرح های اجتماعی باید با یک باور و اندیشه دنبال شود و نیروی انتظامی همانند ادوار گذشته آماده هر گونه همکاری با بهزیستی درزمینه اعتیاد و آسیب های اجتماعی میباشد.

سرهنگ رودباری ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند بهزیستی در بخشهای مختلف ، خدمت در بهزیستی را دارای اجر و مزد خاص دانست و اشاره کرد: خدمت در این سازمان با کار در سایر ادارات و سازمانها که برای دریافت حقوق و امرار معاش است فرق میکند.

وی ادامه داد خدمت در نهادی همچون بهزیستی ، خدمت به نیازمندان و گرفتن دست از کارافتادگان است و این خدمت قابل برابری با مزدهای دنیوی نیست.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfvmdj.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما