چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 441
مدیرکل آموزش و پرورش قم تاکید کرد:

افزايش توان فکری و اعتقادی دانش‌آموزان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: اکنون فرصتی فراهم شده و طرح‌های مختلف مانند طرح‌های صالحین و آیه‌های تمدن در حال اجراست و باید تلاش کنیم توان فکری و اعتقادی دانش‌آموزان را افزایش دهیم.
افزايش توان فکری و اعتقادی دانش‌آموزان
به گزارش قم نیوز، محمدحسین امین‌جعفری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم که در اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق داد در خدمت شما بسیجیان و جان برکفان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که توفیق داد از الطاف خداوند در این مملکت بهره‌مند شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به مسئولیت سنگین در این برهه از زمان گفت: ما در پیشگاه خداوند مسئول هستیم و لازم است در سیستم آموزش و پرورش به فعالیت‌های اساسی بپردازیم.

وی بیان کرد: اکنون فرصتی فراهم شده و طرح‌های مختلف مانند طرح‌های صالحین و آیه‌های تمدن در حال اجراست و باید تلاش کنیم توان فکری و اعتقادی دانش‌آموزان را افزایش دهیم.

امین‌جعفری با اشاره به توطئه‌چینی دشمنان در راستای انحراف دانش‌آموزان گفت: دشمنان در حال نقشه‌کشی هستند و باید ما نیز برای هدایت و ارشاد فرزندانمان به فعالیت بپردازیم چراکه آنها ذخایری هستند و آینده نظام در دستان آنها قرار دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم سال تحصیلی خوبی داشته و قدم‌های محکمی را برداریم و مشمول عنایت امام زمان(عج) قرار گیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به انتظارات موجود از فرهنگیان گفت: انتظار است در ابتدای سال تحصیلی دانش‌آموزان را به مطالعه و بحث درباره مباحث علمی، برنامه‌ریزی و دستیابی به مدارج علمی بالاتر دعوت کنید.

وی اضافه کرد: باید مراقب باشیم شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و در این عالم در حال رفت و آمد هستند و لازم است برای ادای دین به عنوان بسیجی ارزش‌مدار و ولایی ایفای نقش کنیم.

امین‌جعفری با بیان اینکه رضایت شهدا، رضایت امام زمان(عج) را به همراه دارد، بیان کرد: باید در زمینه هر فعالیتی که در رفتار و تربیت دانش‌آموزان تاثیرگذار است و مروج فرهنگ بسیجی است کوتاهی نکنیم.

وی تاکید کرد: جانبازان و آزادگان باید بدانند که آن فداکاری‌ها بود که امروز ملت ما را عزیز کرد و ملت ما باید در راستای ادای تکلیف ایثارگران را احترام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: اکنون بیش از ۲۰ مدرسه در حال خدمت‌رسانی به فرزندان شهدا و ایثارگران هستند و در سال گذشته ۲۵۲ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران به بدنه آموزش و پرورش ورود پیدا کردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdccasq082bq0.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما