سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 46921
منبع : خبرگزاری فارس
مشاور معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در بخش خواهران خبر داد

فعالیت 320 خادم امر به معروف خواهر در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مشاور معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در بخش خواهران گفت: 320 خادم امر به معروف خواهر در ورودی‌ها و محوطه این مسجد مقدس فعالیت می‌کنند.
فعالیت 320 خادم امر به معروف خواهر در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز، مریم اسماعیلی با اشاره به فعالیت خادمان خواهر در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در ایام نوروز هزار و 500 خادم فرهنگی خواهر در این مسجد مقدس به زائرین خدمات رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در بخش خواهران در سه بخش تکریم زائر، امر به معروف و ارشاد و مشاوره است.

مشاور معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در بخش خواهران افزود: خادمان فرهنگی خواهر در این مسجد در بخش تکریم زائر اقداماتی همچون آماده سازی محل اسکان زائرین خواهر و نیز ارائه خدمات فرهنگی به این زائرین همچون ارائه متبرکات و بسته‌های فرهنگی را انجام می‌دهند.

اسماعیلی با اشاره به فعالیت‌های خادمان خواهر مستقر در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد:  این خادمان با بخش‌های دیگر هم همکاری می‌کنند و زمینه سازی لازم برای تسهیل فعالیت‌های دیگر بخش‌ها انجام می‌دهند، تنظیف مسجد، ارائه خدمات موردنیاز زائرین و مهمانان نوروزی و اقامه نماز از جمله اقدامات دیگر خادمان خواهر مستقر در مسجد مقدس جمکران است.

وی ادامه داد: در بخش ارشاد و مشاوره خواهران در مسجد مقدس جمکران بیش از 60 نفر از اساتید کارشناس حضور دارند و این اساتید به سوالات زائرین در زمینه مهدویت پاسخ می‌دهند، آن‌ها علاوه بر این، قرائت نماز زائرین را تصحیح می‌کنند و به آن‌ها در زمینه حفظ قرآن و خانواده مشاوره می‌دهند.

مشاور معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در بخش خواهران در پایان خاطرنشان کرد: 320 خادم امر به معروف خواهر در ورودی‌ها و محوطه این مسجد مقدس فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb89ba.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما