يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 50316
منبع : خبرگزاری فارس
با مشارکت حوزه هنری قم

فراخوان سومین جشنواره طنز «سوهان روح» اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: سومین دوره جشنواره استانی طنز مکتوب «سوهان روح» با مشارکت حوزه هنری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در بخش‌های شعر، نثر و گویش قمی برگزار می‌شود.
فراخوان سومین جشنواره طنز «سوهان روح» اعلام شد
فراخوان سومین جشنواره طنز «سوهان روح» اعلام شد
به گزارش قم نیوز، سومین دوره جشنواره استانی طنز مکتوب «سوهان روح» با مشارکت حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در بخش‌های شعر، نثر و گویش قمی با دو موضوع آزاد(شهروندی) و ویژه(هجوآل سعود و حامیان تروریسم) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ در این جشنواره علاوه بر تندیس و سوهان مرغوب به نفر اول تا سوم به ترتیب مبلغ ده میلیون ریال، هفت میلیون ریال و پنج میلیون به عنوان جایزه نقدی اهدا می‌شود.

لازم به ذکر است، برای سه اثر قابل تقدیر سوهان مرغوب و مبلغ دو میلیون ریال و برای چهار اثر برتر در بخش‌های موضوع ویژه و گویش قمی تندیس جشنواره، سوهان مرغوب و مبلغ پنج میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره استانی تا 20 مردادماه است و آثار ارسالی نبایست در دیگر جشنواره‌های طنز شرکت داده و یا در محفل «قمپز» حائز رتبه شده باشد، همچنین هیچ محدودیتی در تعداد آثار و قالب‌های ادبی وجود ندارد و شرکت هم‌زمان در بخش‌های مختلف بدون مانع است.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای ارائه آثار خود به نشانی قم، خیابان شهدا(صفاییه)، کوچه  23، پلاک هشت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم یا به رایانامه sohan.roh@gmail.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcepx8n.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما