پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 51469
منبع : خبرگزاری فارس
با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال قم

ذاکر نماینده قم در لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ذاکر با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال استان قم در فصل 1396 لیگ باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.
ذاکر نماینده قم در لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور شد
ذاکر نماینده قم در لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور شد
به گزارش قم نیوز‏، تیمی که توانست در پایان رقابت 14 تیم حاضر در فصل 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم عنوان قهرمانی را بالاتر از دیگر رقبا به خود اختصاص بدهد، امسال به نمایندگی از این استان در لیگ باشگاه‌های کشور به میدان خواهد رفت.

این فوتسالیست‌های تیم ذاکر هستند که عنوان قهرمانی مسابقات فصل قبل لیگ دسته اول فوتسال قم را یدک می‌کشند و به عنوان قهرمان، نخستین تیمی هستند که مجوز حضور در نخستین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال قم را نیز به دست آورده‌اند و یکی از پر افتخارترین تیم‌های فوتسال قم نیز به شمار می‌روند.

این در حالی است که رقابت‌های فصل قبل لیگ دسته اول فوتسال قم با حضور 14 تیم در مدت 13 هفته به شکل دوره‌ای به انجام رسید و ذاکر با درخشش در 13 مسابقه خود برابر تیم‌های شهید رئیس کرمی، مقاومت، آتلیه‌طهران، نبرد، آتلیه‌ یاقوت، ماهان، شهرداری، آرش، پارسا، آپکو پارس و پاس جشن قهرمانی گرفت.

ذاکر با کسب رتبه نخست جدول رده‌بندی فصل 1395 فوتسال باشگاه‌های قم، چهارمین قهرمانی در پنج سال اخیر فوتسال باشگاه‌های استان قم را به نام خود ثبت کرده، در حالی که قهرمانی سال قبل با کسب 33 امتیاز به فوتسالیست‌های تیم ذاکر اختصاص پیدا کرده است.

ذاکر به عنوان قهرمان لیگ فوتسال باشگاه‌های قم در فاصله زمانی نسبتا طولانی تا آغاز نخستین دوره لیگ برتر فوتسال قم و لیگ باشگاه‌های کشور از هم اکنون برای آماده سازی خود به منظور کسب نتایج موفق در مصاف با حریفان استانی و کشوری برنامه‌ریزی کرده است.

کادر فنی ذاکر با هدف تشکیل یک تیم موفق در لیگ‌های استانی و کشوری، با بازیکنانی نظیر محمد کریمی، جواد طالبی، رضا میرزایی، محمد مسعودی، علی فیاضی، مهدی نوروزی، محسن وفایی، سیدمحمد موسوی، حسین فتح‌خانی، حسین محمدی، حسن روشن و مصطفی فرکی با عقد قراردادی به مدت سه فصل به توافق رسیده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceoe8n.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما