چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 47949
منبع : خبرگزاری مهر
در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال کشور؛

تیم فوتسال آتلیه طهران قم به دیدار مقاومت قرچک می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه طهران قم در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال کشور به دیدار مقاومت قرچک می‌رود.
ر آغاز دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال کشور؛ تیم فوتسال آتلیه طهران قم به دیدار مقاومت قرچک می‌رود
ر آغاز دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال کشور؛ تیم فوتسال آتلیه طهران قم به دیدار مقاومت قرچک می‌رود
به گزارش قم نیوز، هفته چهارم از لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در مرحله دوم، امروز برگزار می‌شود و تیم فوتسال آتلیه طهران قم در یکی از ۲ بازی هفته اول از دور برگشت از ساعت ۱۶ در سالن شهید حیدریان قم به دیدار تیم فوتسال مقاومت قرچک می‌رود.

نماینده فوتسال قم که در بازی رفت خود در قرچک در یک بازی دشوار و پرحاشیه با نتیجه ۵ بر ۴ برابر مقاومت قرچک شکست خورد امروز در قم به دنبال انتقام شکست بازی رفت است و می‌داند که پیروزی در بازی امروز می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای این تیم برای صعود به لیگ برتر فوتسال باشد.

تیم مقاومت قرچک هر ۳ بازی قبلی خود را برده و با ۹ امتیاز به تنهایی در صدر و در یک قدمی صعود به لیگ برتر فوتسال است اما ۳ تیم دیگر این مرحله ۳ امتیازی هستند و جدال نزدیکی بر سر کسب دومین سهمیه صعود به لیگ برتر دارند.

۲ شکست تیم آتلیه طهران قم در دور رفت سبب شد این تیم اکنون در دومین بازی خود در خانه، نیاز مبرمی به پیروزی داشته باشد و پیش بینی می‌شود نیاز آتلیه طهران به پیروزی برابر مقاومت قرچک سبب شود بازی جذابی از دو تیم تیم شاهد باشیم.

آتلیه طهران از تماشاگران قمی برای این مسابقه به منظور حضور در سالن دعوت کرده و تماشای این بازی رایگان است به طوری که حضور پرشور تماشاگران قمی در بازی پیشین تیم آتلیه طهران قم برابر نفت امیدیه سبب شد نماینده قم از توان روانی مطلوبی نسبت به حریف برخوردار شود.

تیم آتلیه طهران قم پس از بازی امروز با مقاومت قرچک، ۲ بازی حساس دیگر در پیش خواهد داشت که به ترتیب در قم برابر سن اینچ ساوه و در امیدیه خوزستان برابر نفت امیدیه به میدان می‌رود.
انتهای پیام / 137
 
https://qomnews.ir/vdccooq0.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما