چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 47947
منبع : خبرگزاری مهر
معاون وزیر ورزش و جوانان؛

اعتبار هیئت‌های ورزشی ۵ برابر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این که بخش بانوان در ادارات ورزش و جوانان استان‌ها به صورت یک معاونت مجزا در می‌آید، گفت: اعتبار هیئت‌های ورزشی در سال ۹۶ پنج برابر می‌شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتبار هیئت‌های ورزشی در سال ۹۶ پنج برابر می‌شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتبار هیئت‌های ورزشی در سال ۹۶ پنج برابر می‌شود.

به گزارش قم نیوز، امیررضا خادم شامگاه سه‌شنبه در مراسم گردهمایی سالانه هیئت‌های ورزشی قم اظهار داشت: با وجود این که ورزش کشور با محدودیت‌های منابع مالی مواجه بوده اما دولت اجازه نداده است این محدودیت‌ها گریبان ورزش کشور را بگیرد.

وی افزود: اگر ایران در بازی‌های آسیایی و المپیک و پارالمپیک اخیر به مدال‌هایی دست یافته است حاصل تعامل مناسب بین وزارت ورزش و جوانان و دولت بوده است به طوری که اگر با وجود مشکلات حاصل از تحریم‌ها این حمایت شکل نمی‌گرفت موفقیت‌های ورزش کشور به دست نمی‌آمد.

معاون امور حقوقی وزیر ورزش و جوانان گفت: ما با مشکلات مالی شدیدی دست به گریبان بوده‌ایم اما خوشبختانه اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و با تخصیص یک درصد از بودجه دستگاه‌های دولتی به ورزش که مدت‌ها مسکوت بود وضعیت رشد ورزش و منابع مالی بهتر می‌شود.

خادم بیان داشت: موضوع خوشحال کننده دیگر تخصیص بخشی از منابع مالی مالیات بر ارزش افزوده به ورزش است و از همین محل است که می‌توانیم شرایط مالی و اعتباری ورزش را متحول کنیم و خوشحالم این نوید را بدهم که اعتبار هیئت‌های ورزشی در سال ۹۶ پنج برابر می‌شود

وی با تأکید بر نگاه ویژه و مثبت دولت به حوزه ورزش زنان عنوان کرد: با اندک توجهی به حوزه ورزش بانوان، دیدیم که بانوان ورزشکار ایران در بازی‌های آسیایی چه عملکرد فوق العاده ای داشتند و اولین مدال ورزشی ایران در ورزش بانوان در تاریخ المپیک نیز در سایه همین نگاه مثبت به دست آمد.

معاون امور حقوقی وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ساختار وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی سازمان مدیریت و بودجه در حال تغییر است و بر اساس همین تحول، بخش بانوان در ادارات ورزش و جوانان استان‌ها به صورت یک معاونت مجزا در می‌آید و از سطح گروه خارج می‌شود و این به معنای قدرتمند شدن حوزه ورزش بانوان در سطح مدیریتی در استان‌ها است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0ony.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما