سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 4421
با حکم مدیرکل ورزش و جوانان؛

رمضانی سرپرست معاونت امور جوانان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در حکمی سرپرست معاونت امور جوانان این اداره را کل را معرفی کرد.
رمضانی سرپرست معاونت امور جوانان قم شد
به گزارش قم نیوز، با توجه به ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان با یکدیگر و تشکیل وزارت ورزش و جوانان، در استان‌های سراسر کشور نیز اداره کل تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان با یکدیگر تلفیق و به اداره کل ورزش و جوانان تبدیل شدند.

بر همین اساس برخی مسوولیت‌های جدید در وزارت ورزش و جوانان و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور ایجاد شد که یکی از آنها معاونت امور جوانان است و بدین ترتیب نخستین سرپرست این معاونت در اداره کل ورزش و جوانان استان قم معرفی شد.

عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در حکمی به همین منظور روح الله رمضانی از کارکنان با سابقه این اداره کل و مسوول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور جوانان این اداره کل منصوب کرد.

در حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خطاب به رمضانی آمده است: "نظر به تعهد و تجارب جنابعالی بدینوسیله به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی، شما را به عنوان سرپرست معاونت امور جوانان این اداره کل منصوب می‌کنم، لذا با بهره‌گیری از توان کامل خویش و استفاده از تجربیات و نظرات همکاران حوزه جوانان و هماهنگی با اینجانب نسبت به انجام امور محوله اقدام لازم مبذول فرمایید".

از سوی دیگر بعد از جلسه‌ای که مدیران کل استان‌های وزارت ورزش و جوانان با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و معاونان وی در آذر ماه امسال داشتند، با بهره‌گیری از تجارب مدیران در کنار یکدیگر، چارت جدید این وزارتخانه مشخص شده و به زودی به ادارات کل استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

طرح تبدیل سازمان‌های تربیت بدنی و ملی جوانان به وزارت ورزش و جوانان در جلسه علنی روز ۱۲ دی ماه سال ۱۳۸۹، با ۱۵۷ رای موافق، ۴۴ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع به تصویب مجلس رسید و دو روز بعد تصمیم نمایندگان ملت، برای بررسی مطابقت آن با قانون اساسی و شرع اسلام از سوی رئیس قوه مقننه برای شورای نگهبان قانون اساسی ارسال شد و شورای نگهبان نیز در جلسه روز ۲۹ دی ماه همان سال با تایید نهایی این طرح به آن رسمیت قانونی داد.

همچنین رییس مجلس شورای اسلامی در روز سی‌ام دی ماه در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی و ماده یک قانون مدنی، مصوبه تشکیل وزارت ورزش را با عنوان "قانون تبدیل سازمان‌های تربیت بدنی و ملی جوانان به وزارت ورزش و جوانان" برای اجرا به رئیس جمهور ابلاغ کرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.iq0a2bq0sla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما