دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 25351

ورزش در صدر برنامه‌های مهم مسئولین قرار بگیرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: رشد ورزش اهمیت بسیار زیادی دارد و امیدوارم که ورزش در صدر برنامه‌های مهم مسئولین قرار بگیرد.
ورزش در صدر برنامه‌های مهم مسئولین قرار بگیرد
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی بعد از ظهر یکشنبه در آیین اهدای هدیه ویژه وزارت ورزش و جوانان به قهرمانان برون‌مرزی سال ۹۲ ورزش قم تصریح کرد: ورزش قهرمانی نمادی از توانمندی و استعدادهای جوانان جامعه است و خوشبختانه قم در این زمینه جوانان خلاق و توانمندی دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمام رشته‌های ورزشی قم دارای ورزشکاران قابل و با استعداد است و ما با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه و حمایت مالی در حد توان خود شاهد درخشش آنها در میادین مختلف و کسب افتخارات ارزنده توسط آنها بوده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم بیان داشت: از اینکه وزارت ورزش و جوانان با ارزش قائل شدن برای جوانان افتخارآفرین ورزش قم با قول دکتر هاشمی هدیه ویژه‌ای از سوی این وزارتخانه را برای این عزیزان در نظر گرفته سپاسگزارم چون این اتفاق مهم موجب دلگرمی تلاشگران ورزش قم و افزایش روحیه قهرمانان و ورزشکاران قم خواهد شد.

وی در ادامه بار دیگر از تمامی عوامل و دست اندرکاران هیئت‌های ورزشی این استان به سبب تلاش برای تربیت ورزشکاران نخبه تقدیر کرد و بیان داشت:‌ همانطور که گفتم در مسیر رسیدن یک ورزشکار به سطح و سکوی قهرمانی بعد از پدر و مادر که مشوق آن ورزشکار هستند، عوامل بسیاری همچون مربی،‌ رئیس و دیگر دست‌اندرکاران هیئت و مسئولین ورزش یک استان دخیل هستند.

جهان‌بینی در بخش دیگری از سخنان خود بر فراگیر شدن ورزش در تمامی بخش‌های جامعه تاکید کرد و یاد آور شد:‌ امیدوارم در آینده‌ای نزدیک ورزش به جایگاهی برسد که در صدر برنامه‌های مهم مسئولین قرار بگیرد و توجه بیشتر و بالاتری به آن شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: ورزش باید جزیی از زندگی افراد جامعه قرار بگیرد و امیدوارم در کنار تلاش‌هایی که ما به عنوان یک بخش دولتی برای رشد و توسعه ورزش انجام می‌دهیم بخش‌های دیگر نظیر بخش خصوصی نیز وارد مقوله حمایت از ورزش شوند و البته حمایت از آنها نیز صورت بگیرد.

جهان‌بینی در پایان از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از ورزش قهرمانی تقدیر کرد و عنوان داشت: از وزارت ورزش و جوانان به سبب قول ارزنده‌ای که به ورزشکاران و قهرمانان استان قم بابت حمایت از آنها دادند تقدیر می‌کنم و این حمایت را زمینه دلگرمی برای کار و تلاش بیشتر به منظور توسعه ورزش می‌دانم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfymd0.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما