چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : 47946
منبع : خبرگزاری مهر
با حضور معاون وزیر ورزش؛

گردهمایی هیئت‌های ورزشی استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: گردهمایی هیئت‌های ورزشی استان قم با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در قم برگزار شد.
با حضور معاون وزیر ورزش؛ گردهمایی هیئت‌های ورزشی استان قم برگزار شد.
با حضور معاون وزیر ورزش؛ گردهمایی هیئت‌های ورزشی استان قم برگزار شد.
به گزارش قم نیوز، گردهمایی سالانه هیئت‌های ورزشی استان قم برگزار شد و هیئت‌های ورزشی برتر استان قم در شاخص‌های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم که سه‌شنبه شب در قم به انجام رسید امیررضا خادم معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان و روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت‌های ورزشی قم حضور داشتند.

در بخش هیئت‌های ورزشی در همه محورها، تکواندو ، جانبازان و معلولین، ورزش‌های رزمی، کاراته، کشتی به عنوان هیئت‌های ورزشی سال ۹۵ انتخاب شدند.

در شاخص رشد، هیئت بوکس، در شاخص فعالیت‌های آموزشی، هیئت ووشو، در شاخص ورزش همگانی و عمومی، هیئت تنیس روی میز و دوچرخه سواری، در شاخص استانداردها  در زمره هیئت‌های برتر قرار گرفتند.

در شاخص برگزاری مسابقات هیئت بسکتبال، در شاخص امور بانوان، هیئت کاراته، در شاخص بیمه ورزشی هیئت تکواندو، هیئت کاراته و هیئت ورزش‌های رزمی و  ورزش‌های همگانی  هیئت‌های برتر ورزشی قم شدند.

در این مراسم حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم با ارائه توضیحاتی در مورد وضعیت ورزش استان قم در شاخص‌های قهرمانی از حضور ۲ ورزشکار قم در بازی‌های پارالمپیک پس از ۲۸ سال سخن گفت.

امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در اظهاراتی از ۵ برابر شدن بودجه هیئت‌های ورزشی استان‌ها سخن گفت و تاکید کرد به دلیل کلنگ زنی بی رویه پروژه‌های ورزشی، دولت در ابتدای فعالیت خود با بیش از ۴ هزار پروژه نیمه تمام و یا کلنگ زنی شده اما رها شده مواجه بوده است.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در سخنانی بر حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات تأکید کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmhex.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما