چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 51728
منبع : روابط عمومی

يکي از افتخارات پلیس قم کسب مقام اول فوريت هاي پليسي110 است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان گفت: درخشش عملکرد فوريت هاي پليسي110 قم با کسب مقام اول در کشور يکي از افتخارات فرماندهي انتظامي استان قم است.
يکي از افتخارات پلیس قم کسب مقام اول فوريت هاي پليسي110 است
يکي از افتخارات پلیس قم کسب مقام اول فوريت هاي پليسي110 است
به گزارش قم نیوز، سردار "کاظم مجتبایی"در جلسه بررسی عملکرد فوریت های پلیسی110 در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان قم ، اظهارداشت: برای پلیس قم درخشش عملکرد فوریت های پلیسی 110 در سطح کشور و کسب رتبه های اول و دوم یک افتخار بوده و بايد این سامانه بتواند روز به روز اعتماد مردم را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: همه رده های پشتیبانی کننده و عملیاتی باید سعی کنند تا ضعف های ابزاری این سامانه را کاهش داده و نسبت به دغدغه های مردم بيش از پيش اهتمام داشته باشند.

سردار مجتبايي رسیدگی به تماس های مردمی را یکی از جدی ترین اهداف عنوان و خاطرنشان کرد: آرامش و امیدواری مردم در صورت توجه به خواسته های آنهاست و کاربری که به مخاطب خود پاسخ می دهد بایستی درک فوریتی داشته باشد.

وي تاکيد کرد:این نگاه در بخش های آموزشی باید تفهیم شده و نیاز است دائماً تخصصی آموزش دهیم.

فرمانده انتظامی استان در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: سامانه 110 خوشبختانه اعتماد مردم را نسبت به نظام تقویت و نمادی از خدمتگزاری پلیس محسوب می شود.

سردار مجتبايي با بيان اينکه ضعف کمتر و سرعت عمل بیشتر باعث افزايش اعتماد مردمي مي شود، تصریح کرد: ما به لحاظ ساختاری و ابزاری مشکلی نداشته پس باید اقدامات ادراکی و مفهومی را تقویت و درصد رضایتمندی را بالا ببریم.

وی با تشریح ابعاد نظارت و کنترل بر سامانه 110، خاطرنشان کرد: نظارت و کنترلی پذیرفته است که همراه با آموزش باشد.

سردار مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود پدافند غیرعامل را از مهمترین برنامه های پلیس خواند و افزود: با برنامه ریزی دقیق هر سه ماه یک بار بايستي تمرین رزمایش پدافند غیرعامل انجام شود چون پلیس بايستي در هر زمان آمادگي کامل براي مقابله با عوامل تهدید زا را داشته باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4mqp.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما