يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 5291
ریيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم:

منتخبین مردم در مجلس منفعت طلب و گروه گرا نباشند

قم نيوز : قم نیوز: حجت‌الاسلام عباس اسكندری گفت: افرادی كه منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی می شوند نبايد منفعت طلب يا گروه‌گرا باشند.
منتخبین مردم در مجلس منفعت طلب و گروه گرا نباشند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس اسكندری در جلسه پرسنلی اين سازمان با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خداوند را شاكريم كه بركت خود را به مردم نازل كرد و دل‌های امت اسلامی را به سمت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی سوق داد و حماسه عظيمی به وجود آمد.

وی ادامه داد: با حضور مردم در پای صندوق‌های رای هم پايه‌های نظام اسلامی مستحكم‌تر شد و هم حمايت همه جانبه‌ای از مقام معظم رهبری و ولايت فقيه برای چندمين بار صورت گرفت.

ریيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم گفت: حضور چشمگير مردم در انتخابات مشت محكمی به دهان استكبار ياوه‌گو بود و كشور ما از بسياری از توطئه‌ها و خطرات رهيد.

اسكندری به تبليغات گسترده دشمنان برای منصرف كردن از حضور در انتخابات اشاره كرد و افزود: در روزهای ابتدايی شروع تبليغات انتخاباتی جنب و جوش خاصی در بين مردم نبود و كسانی كه با انقلاب اسلامی همراه نبودند از اين مسئله خوشحال و دلسوزان انقلاب اسلامی نگران بودند اما ملت ايران در روز انتخابات حماسه بزرگی آفريد.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را نوعی امداد غيبی و حركت اعجاب برانگيز دانست و تاكيد كرد: اراده خداوند پشتيبان انقلاب اسلامی است و خداوند می خواهد اين انقلاب با همين مردم و رهبری و خط مشی به نتيجه نهايی برسد.

ریيس سازمان تبليغات اسلامی تصريح كرد: لطف و عنايت خداوند شامل حال ملت ما می شود و خداوند نقص‌های ما را با لطف خودش جبران می كند.

اسكندری اظهار داشت: اين جزو سنت‌های الهی است كه اگر آنچه در توانمان هست به كار گيريم خداوند وعده كرده است كه نارسايی ها را جبران می كند.

وی بر لزوم توجه بيش از پيش به وحدت تاكيد كرد و گفت: همه افراد جامعه بايد احساس مسووليت داشته باشند و دست به دست هم دهند تا جامعه به سمت ارزش‌های الهی حركت كند.

وی تاكيد كرد: هر زمانی كه اختلافات به وجود آيد فضای نكبت‌باری در جامعه حاكم می شود اما پايبندی به وحدت به رشد و بالندگی نظام اسلامی منجر می شود.

اسكندری در توصيه‌ای به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اميدوارم افرادی كه برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند قدر مردم و انقلاب اسلامی و نظام و رهبری را به خوبی بدانند و وقتی بر روی كرسی های فراهم‌آمده از خون شهدا می نشينند يادشان نرود كه چه مسووليت و رسالتی دارند.

وی با بيان اينكه نمايندگان بايد به فكر خدمت به مردم و حفظ ارزش‌های الهی باشند تصريح كرد: مردم خوبی های خودشان را نشان دادند و حمايت از مردم حق آنهاست، بنابراين افرادی كه منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی می شوند نبايد منفعت طلب يا گروه‌گرا باشند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.3awct1arzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما